Gjest Gjest Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Hvor gammel må man være for å jobbe som vekter?? eller det jeg mener, kan man jobbe som vekter når man er 22-23 når man er jente? for må man ikke ha en utdanelse og hvor lang tid tar den?
Nique Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Hvor gammel må man være for å jobbe som vekter?? eller det jeg mener, kan man jobbe som vekter når man er 22-23 når man er jente? for må man ikke ha en utdanelse og hvor lang tid tar den? man må være 18 år for å begynne som vekter. Du trenger ikke kurs på forhånd, men må ta det senest 3mnd (mener jeg det er) etter at du har begynt å jobbe. Dette kan du få via arbeidsgiver.
Fat Sally Lee Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 Stemmer! Og som regel får du betaling under vekterkurset. På høgskolen hvor jeg går henger det plakat fra et vekterfirma om at de søker folk, og at de oppfordrer kvinner til å søke. Siden de fleste studentene er i den alderen, er du helt sikkert gammel nok. Og kvinner er velkomne
TheHairyToothfairy Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 Trenger ikke ta vekterkurset med en gang, men du må ha introduksjonskurset. Så kan du jobbe et visst antall timer under veiledning før du må fullføre vekterkurset.
La Luna Skrevet 27. september 2008 #5 Skrevet 27. september 2008 Du kan lese mer om kursene her. Da jeg gikk vekterkurs var det bare det vekterselskapet jeg jobbet i som både betalte for kurset, og ga meg lønn mens jeg var på kurs. Alle andre som var på kurset måtte betale selv....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå