Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

-er det noen her som har erfaring med/ brukt Emmali studie/karriere rådgivning? Jeg har hørt en del bra ting, men prisen synes jeg er avskrekkende. Ca 6000 for noen timer med veiledning, og tester. Men selfølgelig, dersom det kan hjelpe meg i min situasjon så vil det jo absolutt være verdt den investeringen :) Derfor henvender jeg meg her i forumet for å høre positive og negative erfaringer med den slags rådgivning :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres vanvittig dyrt ut - og langt ifra noe jeg hadde brukt så mye penger på. Vet du ikke hva du kunne tenke deg å jobbe med?

Skrevet

Jeg har brukt Emmali en gang, og som du jo allerede har påpekt så er det ekstremt dyrt.

Føler vel strengt tatt ikke at jeg fikk såååå mye igjen for det. Mye av de resultatene hun kom med var vel egentlig bare en bekreftelse av ting jeg allerede visste.

Samtidig er det veldig greit å få snakket med noen som vet hva de skal spørre om, og som kanskje spør på en annen måte sånn at du må tenke gjennom ting.

Dessuten får man hentet ut noen svar fra "underbevistheten" ved hjelp av de testene de tar.

Har du mulighet tror jeg du kan få like mye ut av å snakke med en god studieveileder på en skole. Det er dessuten mye billigere.

Men har du råd, og er forberedt på at du ikke nødvendigvis får en åpenbaring, så er Emmali helt ok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...