Temperance Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Noen som har noen geniale tips (som funker) for å få vekk hårfarge på badbenken etc.? Blir ALLTID søl av dette.
Elbereth Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Dekk til med plast eller et gammelt håndkle...
Lemming Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 Det pleier å gå greit bort for meg, bare jeg tar det kjapt. hvis ikke alt går med bare vann pleier skurekrem å funke. Men hvis det kommer en flekk jeg ikke oppdager før senere, da blir det verre.. skulle egentlig også gjerne hatt tips om dette!
nettengel Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 Jeg har fjernet disse flekkene ved å ta på litt klorin. Har enkelte ganger klart å sprute på veggen.. Da tar jeg litt klorin på en bomullsdott og festet den på veggen (den hang der av seg selv ja)
Nausicaä Skrevet 25. september 2008 #5 Skrevet 25. september 2008 Neglelakkfjerner funker. Vil ikke klorin bleke området, ikke bare fjerne farge?
Tropehus Skrevet 25. september 2008 #6 Skrevet 25. september 2008 Sitronsyre. Sånn pulver du kan kjøpe til baking. Bland med litt vann til en guffe og skrubb.
Gjest Skrevet 25. september 2008 #7 Skrevet 25. september 2008 For min del funker shampoo ganske greit å bruke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå