Gjest Gjest Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Jeg har prøvd å lete fram hvordan jeg utsetter/dropper mensen med Diane, men finner ingenting i pakningsvedlegget. Har sett gjennom flere ganger, var så sikker på at dette er et must å nevne i et pakningsvedlegg. Men er det ikke slik...... Jeg er ferdig med ett brett, og i stedet for å gå 7 dager uten piller, går jeg direkte over på et annet. Er det likegyldig hvor på brettet jeg begynner, sålenge ukedagen er rett? Jeg ønsker egentlig å droppe mensen helt, så det blir liksom ikke noe utsetting. Fullfører jeg bare hele brettet da, og tar piller hele tiden? Håper noen kan hjelpe!
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Alle pillene på Diane er like, så det spiller ingen rolle hvilken pille/dag du velger. Kutt ut pillefri uke og start direkte på neste brett.
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 Sikker på at alle piller har likt hormoninnhold?
Hinata Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 Sikker på at alle piller har likt hormoninnhold? Jupp, på diane så har alle piller likt hormoninnhold.. hvis de ikke hadde hadd det ville de ha vært fargekodet eller i ulik størrelse
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå