Gå til innhold

Salongbord

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Laila_*
Skrevet

Jeg har sett igjennom bildene til kjæresten min og på et av bildene han har er han på fest hos noen han i utgangspunktet ikke kjenner, men de har så utrolig praktisk salongbord (ser det ut som iallefall).. Bildet er tatt for ca. 2 år siden, men bordet kan jo selvfølgelig være eldre, men jeg spør jo her om noen vet HVOR bordet kommer fra og hvor man eventuelt får kjøpt det eller noe lignende, for jeg har kjempelyst på..

Den ene delen er et kvadratisk bord, på ca. 1x1 (70x70 cm) med hvit bordplate og stål/metallish-bein. Ser ut til at det ikke er bein, men at det er bøyler. Andre delen er et smalt bord med samme bredde som det hvite, med mørkt tre i bordplaten som er høyere enn det hvite bordet, kanskje 30 cm, så man kan få en høyere del av bordet sitt hvis man f.eks skal spise foran tven i sofaen. Jeg har spurt litt og kjæresten min mente at bordene var et sett, men det lille bordet kunne flyttes sånn at det stod på enden eller midt på alt ettersom, for de gjorde det etterhvert på festen - flytta det lille høye bordet unna sofakanten fordi det ble krøll med altfor mange glass oppå når alle skulle reise seg..

Men nå kjenner kjæresten min disse folka, de er venner av noen venner av han, og han føler ikke for å spørre de, så da må jeg spørre her.. Er det noe som høres kjent ut?

Videoannonse
Annonse
Gjest cecilia coppola
Skrevet

det bordet er fra ikea. jeg prøvde å finne det for deg på ikea.no, men fant det ikke, så spørs om det har gått ut av sortimentet desverre:/

veldig stilig bord i alle fall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...