Gå til innhold

Komplett.no


Gjest bente85

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis det ikke står der, så er folka på komplett veldig hyggelige, så bare å sende mail =)

Enig. Vi har nettopp fått pengene tilbake for et grafikkort vi kjøpte for et helt år siden. Det har aldri vært noe problem å reklamere på ting fra komplett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke helt enig i at det ikke er noe problem med å reklamere hos komplett, men nok om det...

Komplett er underlagt forbrukerkjøpsloven. Vet ikke om du bryr deg noen om forskjellen på garanti og reklamasjonsrett. Reklamasjonsretten sier at en vare med mangel, kan klages på i to år. Dersom varen er ment å vare i vesentlig mer enn 2 år, har du 5 års reklamasjonsrett.

Garantien må du imidlertid finne ut mer om på komplett sine hjemmesider, men reklamasjonsretten burde forsikre deg mot det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel jeg får ikke sendt inn Canon Canoscan lide 70 som jeg har, pga at dem ikke godtar returforespørselen.. :(

Så da er det vel ikke så mye jeg kan gjøre?

Har prøvd å gi så god beskrivelse jeg kan. At den er veldig høylytt, programvaren klikker når jeg skriver lange filnavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beskriv "høylytt" litt bedre...

Det du sier om programvaren: er dette program til PC, eller program inne i kameraet? Hvis PC: har du prøvd på flere PC-er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...