Gå til innhold

tips til hvor man kan fremkalle bilder?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_lone_*
Skrevet

Hei!

Jeg har altså fotografbildene på CD i god kvalitet. Lurer på hvor man rimelig kan framkalle bilder i litt tykkere/mattere kvalitet enn vanlig "feriebildefremkalling"

Lurer også på om noen har fremkalt bilde på lerret hos japanfoto, fotoknutsen eller elkjøp? Fornøyd med resultatet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er store forskjeller på fremkalling forskjellige steder. Hvor i landet bor du?

Jeg må ærlig si at jeg har vært skuffet over fotoknudsen, syns bildene faktisk har en tendens til å være kornete. Nå har jeg jobbet i fotobutikk selv og fremkalt bilder, og er dermed ganske så kresen. Men fotoknudsen kommer jeg ikke til å bruke igjen.

Japan photo har jo den 100% fornøyd-garantien sin, så der taper du jo ikke noe på det, om du ikke er fornøyd.

Skrevet
Hei!

Jeg har altså fotografbildene på CD i god kvalitet. Lurer på hvor man rimelig kan framkalle bilder i litt tykkere/mattere kvalitet enn vanlig "feriebildefremkalling"

Lurer også på om noen har fremkalt bilde på lerret hos japanfoto, fotoknutsen eller elkjøp? Fornøyd med resultatet?

Jeg har sett brudebilde på lerret fra japanfoto og det var kjempebra :)

Gjest LindaKristin
Skrevet

Jeg er SUUUPERkresen på bildekvalitet,men jeg har funnet ut at Preus "tilfredsstiller" kravene :fnise:

I tillegg har jeg som regel alltid fått fantastiske bilder på steder med Fujipapir.Som feks Fuji foto..

Gjest Gjest_lone_*
Skrevet

Hei!

Takk for svar så langt, håper på flere :)

Om noen har noen i Bergen er det flott. De stedene jeg har sett som man kan fremkalle bilder via nett (japanfoto, elkjøp, fotoknutsen, preus) har ingen alternativer til for eksempel mattere bilder og tjukkere papir. Så da er ikke disse aktuellle.

flere erfaringer med lerret mottas også gjerne ;)

Skrevet

Jeg har jobbet i flere FotoKnudsen-butikker i Oslo, og vet at mange av de kan fremkalle på matt papir. De gjør ikke det på nettet, men hvis du stikker innom en av butikkene i Bergen så kanskje de kan hjelpe deg?:)

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...