Gjest Gjest_lone_* Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Hei! Jeg har altså fotografbildene på CD i god kvalitet. Lurer på hvor man rimelig kan framkalle bilder i litt tykkere/mattere kvalitet enn vanlig "feriebildefremkalling" Lurer også på om noen har fremkalt bilde på lerret hos japanfoto, fotoknutsen eller elkjøp? Fornøyd med resultatet?
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Det er store forskjeller på fremkalling forskjellige steder. Hvor i landet bor du? Jeg må ærlig si at jeg har vært skuffet over fotoknudsen, syns bildene faktisk har en tendens til å være kornete. Nå har jeg jobbet i fotobutikk selv og fremkalt bilder, og er dermed ganske så kresen. Men fotoknudsen kommer jeg ikke til å bruke igjen. Japan photo har jo den 100% fornøyd-garantien sin, så der taper du jo ikke noe på det, om du ikke er fornøyd.
Lille Rosa Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 Hei! Jeg har altså fotografbildene på CD i god kvalitet. Lurer på hvor man rimelig kan framkalle bilder i litt tykkere/mattere kvalitet enn vanlig "feriebildefremkalling" Lurer også på om noen har fremkalt bilde på lerret hos japanfoto, fotoknutsen eller elkjøp? Fornøyd med resultatet? Jeg har sett brudebilde på lerret fra japanfoto og det var kjempebra
Gjest LindaKristin Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 Jeg er SUUUPERkresen på bildekvalitet,men jeg har funnet ut at Preus "tilfredsstiller" kravene I tillegg har jeg som regel alltid fått fantastiske bilder på steder med Fujipapir.Som feks Fuji foto..
Gjest Gjest Ennah Skrevet 24. september 2008 #5 Skrevet 24. september 2008 Oslo: Aker foto i VG-passasjen.
Gjest Gjest_lone_* Skrevet 25. september 2008 #6 Skrevet 25. september 2008 Hei! Takk for svar så langt, håper på flere Om noen har noen i Bergen er det flott. De stedene jeg har sett som man kan fremkalle bilder via nett (japanfoto, elkjøp, fotoknutsen, preus) har ingen alternativer til for eksempel mattere bilder og tjukkere papir. Så da er ikke disse aktuellle. flere erfaringer med lerret mottas også gjerne
Sunny80 Skrevet 25. september 2008 #7 Skrevet 25. september 2008 Jeg har jobbet i flere FotoKnudsen-butikker i Oslo, og vet at mange av de kan fremkalle på matt papir. De gjør ikke det på nettet, men hvis du stikker innom en av butikkene i Bergen så kanskje de kan hjelpe deg?
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #8 Skrevet 6. oktober 2008 http://www.redlab.no/om_redlab.html Gir god service og du får det du spør etter. Ikke billigst, men bra. Ligger i Oslo, men sender over hele landet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå