Gjest Yoga eller Meditasjon Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Jeg har tenkt å begynne med yoga eller meditasjon, men jeg kan veldig lite om dette. Hva er best å begynne med? Jeg ønsker å oppnå en friere pust, komme i kontakt med følelser og få mer energi.
Gjest Portis Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Hva med begge deler? Er jo ikke slik at man må velge bare det ene. Mediter når du står opp om morgenen - bruk 10 minutter bare för du går ut av sengen.
Gjest Gjest_kjersti_* Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 Jeg har tenkt å begynne med yoga eller meditasjon, men jeg kan veldig lite om dette. Hva er best å begynne med? Jeg ønsker å oppnå en friere pust, komme i kontakt med følelser og få mer energi. Yoga er veien til meditasjon, øvelsene gjør at du blir bevisst på kroppen din, at du tar kontroll og er tilstede i nuet. Det er ikke lett å begynne å meditere sånn uten videre, det krever selvbevissthet og kontroll. Jeg vil anbefale deg å begynne med rolig yoga, enkle øvelser:) etter hver økt sitter du deg i lotus-stilling, da har du på en måte forberedt sinnet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå