Gå til innhold

File download


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Når jeg sitter på internett, f.eks på KG så plutselig popper det opp en boks der det står file download på. Også kommer det en til boks som det står "microsoft internet explorer" på. Jeg får ikke klikka på close på den file download boksen. Jeg må altså bare klikke ok på boksen det står explorer på. Aner ikke hva dette er for noe. Er vel noe min samboer har prøvd på. Men han har enda dårligere data kunnskaper enn meg, så det er ikke vits å spørre han hva det er. Nåja, det spiller forsåvidt ingen rolle. Men jeg vil ha det vekk. Selv om jeg klikker ok, og de boksene forsvinner akkurat da, så kommer de tilbake. Går en liten stund så vips der er de. Er det noe sted jeg kan finne program som på en måte er aktiv. Når jeg taster ctrl+alt+delete så kommer alle program som det står aktiv på. Men det står bare file download. Når jeg sletter det, så finner jeg ikke det igjen før det popper opp igjen. Noen som vet hva jeg kna gjøre med dette?

Hilsen data kløna

Ubs, beklager at det ble så rotete forklart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Kan du fortelle litt mer om systemet ditt, har du win98, eller XP. Det er spesielt ved OSet XP at Windows automatisk vil oppdatere operativsystemet ditt. Det du forteller kan virke som Automatisk oppdatering av systemet ditt.

Ronnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei! Takk for svar. Jeg har win98. Den boksen som det står Explorere så står det:

"cannot download )void(0)from servedbye.advertising.com. Internet Exlorer was not able to open this internet site. The requested site is either unavaileble or cannot be found. Please try again later."

-Data kløna-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut i frå adressa så høyrest det ut som det er ein popup-reklame som ikkje fungerer skikkeleg. I alle fall om alle viser adressa advertising.com...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hmmm, det ser ut som det bare popper opp når jeg er her på KG. Er vertfall utrolig irriterende. Når en beveger seg innom forskjellige innlegg, så popper det opp. Jeg prøvde å gå inn på internett siden som den referer til, og den finnes ikke. Men skulle tro det "ligger" ett eller annet sted i systemet på dataen min om at jeg prøver å laste ned noe. Og det burde vel gå an å få det vekk.

-Data kløna-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å gå inn på tools -> Internet Options

Merk av "Disable script debugging" og fjerne "Display a notification about every script error" (linje 4 og 5 under Browsing)

Om dette er innstillingane dine allereie veit eg ikkje kva det kan vera...

Eit lite tips mens du er inne på Internet Options: Fjerne "Show friendly HTTP error messages" (om du ikkje har gjort det) - det kan gi deg betre feilmeldingar om du ikkje finn sider du leitar etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hei! Takk for svar. Men innstillingen mine var sånn allerede...

Jeg la inn "show image download placeholders", tenkte det sikkert var lurt...icon_smile.gif Så nå får jeg "bare" en boks opp. Der det står file dowmload. Tenkte problemet var løst jeg da, for da kunne jeg velge cancel. Men det var visst litt for optimistisk,for det kommer igjen og igjen...

-Datakløna-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel - då veit eg ikkje kva det kan vera. Du kan jo gjere sommeg og bruke Opera i staden då - det bør vel bli kvitt problemet icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...