Gjest Gjest_tara_* Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Jeg er glad i å brodere.. jeg har et bilde som jeg har tatt, som jeg liker veldig godt, er det mulig å kunne få et vanlig bilde over på et broderi mønster?
Rotthilde Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Jeg er glad i å brodere.. jeg har et bilde som jeg har tatt, som jeg liker veldig godt, er det mulig å kunne få et vanlig bilde over på et broderi mønster? Ja, det er mulig. Det finnes et dataprogram, som de solgte på coop obs for noen år siden. Vet ikke hva det heter, og om de fører det fremdeles.
Mariblom Skrevet 27. september 2008 #4 Skrevet 27. september 2008 Trille: Tusen takk! Den der var jo bare helt super! Men - vet du hvordan man får printet ut? Og, hvordan man får definisjoner av de ulike fargene man skal bruke i broderiet? Jeg mener, man kan vel printe ut og så sitte og "se seg fram til" hvor mange farger/nyanser osv., men er det noen automatikk i dette som gjør jobben lettere? Fikk lyst til å brodere et bilde jeg nå...
Mrs. K Skrevet 27. september 2008 #5 Skrevet 27. september 2008 Jeg har ikke selv brukt generatoren - jeg har bare lagret den i tilfelle rottefelle, så jeg vet ikke så mye om hvordan bruke den Bildet kommer opp som en pdf-fil som du skal kunne printe ut
Aeryn Skrevet 27. september 2008 #6 Skrevet 27. september 2008 Det finnes dataprogrammer som lager mønster med oversikt over de fargene som brukes, f.eks dette eller dette. De koster penger, men man kan laste ned en gratis prøveversjon.
Gjest trulta1 Skrevet 28. september 2008 #7 Skrevet 28. september 2008 Henger meg med her..Er det et program som er på norsk noen plass, er vanvittig dårlig i engelsk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå