Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

lurer litt på dåken som lager såper og drops sjølve. kor lenge kan det ligga uten at det blir dårlig? tenkte å laga i julepresang men har aldri gjort det før å kanskje litt greit å begynna tidlig. så då hadde d vore greit om det holdt seg til jul å vel så det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
lurer litt på dåken som lager såper og drops sjølve. kor lenge kan det ligga uten at det blir dårlig? tenkte å laga i julepresang men har aldri gjort det før å kanskje litt greit å begynna tidlig. så då hadde d vore greit om det holdt seg til jul å vel så det.

Hei!

Har lagd endel såper, men har aldri opplevd at de blir dårlige av å ligge noen mnd. Kan jo tenkes at det vil være litt annerledes om du putter inni noe, feks lavendelblader el. Lykke til:)

Skrevet

Jeg har laget en god del såper og drops og min erfaring er at pakker du såpen med plastfolie og pakker de med cellofan (kjøpes på blomsterbutikker eller hagesentere til noen småkroner) så holder såpene seg kjempegodt! Jeg lagde såper for første gang for ca to år siden. Noen av de første jeg lagde har jeg forsatt og de har holdt seg kjempefint..litt svakere lukt av den, men utseendemessig er de kjempebra forsatt!!!! :) De såpene jeg lagde sist (før jul i fjord) pakket jeg i organzaposer og de ser ikke ut! De har boblet seg og "svetter". Min konklusjon: Det er billigere med cellofan, det blir kjempefint og de holder seg finfint!!!

Husk å oppbevare de i jevn romtemperatur!!!!!!!

Dropsene ville jeg ventet litt med!! :jepp:

Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...