Gjest Gjest_Johanne_* Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Jeg er en 21 år gammel student, og det må være noe galt med meg! Jeg er trøtt HELE tiden! Er ikke mye ute å farter i hverdagen, men i helgene blir det litt ut på by'n osv. Går på skolen når det er noe obligatorisk, mens de andre dagene er litt sånn til og fra. Slik som i dag. Jeg stod opp i god tid før forelesning, men var så trøtt at jeg la meg igjen etter å ha vært våken i en times tid. Altså uteble den skoledagen.. Så nå har jeg sovet bort halve dagen, og orker heller ikke sette meg ned å lese. ENDA en dag foran tv'n med andre ord. Begynner 10 hver dag, så skulle ikke vært noe problem å komme seg opp. Vil gjerne ha en 10 - 17-dag f.eks, der jeg er på skolen, på forelesninger og lesesal, men jeg vil bare hjem og ligge på sofaen! Og jeg gir alltid etter for sistnevnte.. Hvordan får man energi i hverdagen? Er en slank jente, spiser regelmessig. Problemet er kanskje at jeg ikke trener. Men det kommer jeg aldri til å gjøre, så det må da finnes en annen utvei? Håper noen skjønte problemet mitt. Dette går sterkt utover karakterene mine, og jeg som en gang var så flittig!!
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Skulle nesten tror det var jeg som hadde skrevet dette. Har det akkurat likt og er heller ikke på skolen i dag.
Gjest TS Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 Har nå skrevet en plan over resten av uka, og neste uke. Den skal jeg følge, og altså være på skolen når det er vanlig arbeidstid.. Kanskje du kan gjøre det samme? Tror at når vi først tvinger oss selv til å dra, så kommer det av seg selv etterhvert? Blir kanskje bare mer trøtt av å ligge på sofaen. Skal en tur på skolen etterpå, obligatorisk oppmøte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå