Gjest Gjest Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Har vært gift i over 8 år nå (og fortsatt lykkelige=) Gifteringen min er enkel, (hadde ikke så god råd på den tiden), og den begynner å bli slitt og stygg. Hva synes dere om å kjøpe ny ring??? Jeg vil ikke ha noe flashy greier, denne blir ganske enkel også, men med litt mer personlig stil på. Jeg er litt i tvil, nevnte dette for en venninne og hun fikk helt hetta. Hun mente at den ringen vi hadde når vi giftet oss burde holde livet ut... Hva synes dere? Er jeg helt dust som vil bytte ut
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 De eneste som teller er deg og fyren du er gift med. Vil du bytte ring så bytter du ring. Det er alltids noen som skal være teite rundt det, men sånn er verden. Venninna di kan få hetta alt hun orker. ^_^
AnetteR Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 Jeg har inntrykk av at stadig flere gjør dette. Dette er spesielt vanlig hos litt eldre, der ringen ikke passer lenger og ikke lar seg utvide. Jeg valgte også en litt spesiell ring nå når jeg er ung, med tanke på at vi bare kan kjøpe oss nye i bryllupspresang i fremtiden dersom vi ikke synes de er like stilige om 10-20 år. Så nei, jeg ville ikke reagert overhodet på at man velger å bytte ring.
LukaFrost Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 Hvis du går til gullsmed og ber dem pusse den så blir den blank og fin. Vet om folk som har gjort det til runde bryllupsdager som sølv- og gullbryllup.
AnetteR Skrevet 24. september 2008 #5 Skrevet 24. september 2008 Hvis du går til gullsmed og ber dem pusse den så blir den blank og fin. Vet om folk som har gjort det til runde bryllupsdager som sølv- og gullbryllup. Pusse og sørge for at diamanter er på plass gjør jeg årlig med våre ringer. Trudde det var ganske vanlig å ta "service" på dyre ringer på regelmessig basis?
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2008 #6 Skrevet 24. september 2008 Ja, klart det går ann å pusse den, men jeg har nok lyst på en annen type ring. Når vi kjøpte ringene tror jeg vi betalte 1800 eller noe for begge ringene. Ikke at det er noe galt, men de er enkle og ganske tynne. Det var ikke ringene som fikk størst prioritet den gangen.
Gjest lillelinn Skrevet 24. september 2008 #7 Skrevet 24. september 2008 våre ringer er kjempe fine.. men i sølv og gult gull,, ikke hvitt og gult gull.. vi skal ha dem til vi har råd til noe annet :D vi sparte mangfoldig tusen kr på dette. så lenge sølv ikke plager meg burde det ikke plage andre at jeg har det heller. men som sagt.. om det er på 1 års dagen eller 10 års dagen.. så bytter vi når vi har råd :D gjør akkurat som du vil. det er jo deres ringer:d
Dragonlady Skrevet 24. september 2008 #8 Skrevet 24. september 2008 Slenger meg på her, jeg. Synes ikke du bør bry deg om hav alle andre synes, så lenge dere er enige, så er det det som betyr noe :D Dessuten kan du jo gjøre det til en romantisk begivenhet, eller noe sånt, dersom du tror at noen kommer til å frike helt ut. Hva med en liten "seremoni" for å fornye bryllupsløftene, og ny utveksling av ringer? :rødme:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå