Gå til innhold

anbefale kjøreskole?


Nemmera

Anbefalte innlegg

Er det noen som har en god trafikkskole å anbefale i oslo og omegn?

Jeg begynte egentlig med å ta lappen for 5 år siden, men så ble det bare ikke noe mer, så nå er det på tide før det blir enda dyrere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært veldig fornøyd med ABC Trafikkskole på Tøyen. Der er det to veldig flinke og behagelige kvinnelige kjørelærere - skolebilene er for tiden Toyota RAV4. Beliggenheten er god i forhold til kjøring og kollektivtransport. Selv sto jeg på første forsøk og det har også flere av mine venner som har kjørt der. Anbefaler skolen på det varmeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky

Der kjører jeg også! :)

Strøk på første oppkjøring, men det var nok ikke kjørelærerens feil... 2 mnd sommerferie før oppkjøring er ikke så lurt! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var veldig fornøyd med Frogner Kjøreskole. (Ikke tenk så mye på beliggenhet, bortsett fra da jeg skulle ha mørkekjøring trengte jeg aldri møte opp på selve kjøreskolen, jeg ble alltid hentet hjemme eller møtte kjørelæreren i sentrum.) Jeg bestod forøvrig på første forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var veldig fornøyd med Petter hos Lundes kjøreskole. De holder til i nærheten av Munch-museet, men som en over her påpekte var det sjelden jeg måtte møte på kjøreskolen, ble som regel plukket opp enten hjemme, på jobb eller på skolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Grøss og gru :rodme::riste: ... nå er det gått 2 år siden jeg skrev dette og jeg har fortsatt ikke kommet i gang... Har kjøpt meg boken og begynt å lese nå hvertfall så nå må det skje. Tar gjerne i mot nye anbefalinger da disse er 2 år gamle;-) Er litt småskeptisk og pasert 18 med 9 år så tenkt gjerne på det når dere anbefaler :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Ser at noen anbefaler Frogner Kjøreskole, det var kanskje en stund siden?

Frogner Kjøreskole er lagt ned og skal kjøpes av Trafikk1 Kjøreskole som jeg har forstått det.Jeg tok noen kjøretimer + glattkjøring og landveikjøring hos de flere uker siden og det ble ikke registrert til Statens Vegvesen! Masse kluss, telefoner til og fra med Vegvesenet, kjørelæreren, Frogner Kjøreskole ...så er i en skikkelig uheldig situasjon hvor jeg har betalt 11,000 kroner og ingenting er registrert! Vegvesenet jobber med saken nå så det ordner seg sikkert, men anbefaler IKKE Frogner kjøreskole. Ikke Trafikk1 kjøreskole hvis det er de samme folka som jobber der.

Jeg er også interessert i å finne en ny kjøreskole med flinke folk så skal følge med på denne tråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset karella. Det var p.g.a. ting som dette at jeg fant ut det var greit å spørre igjen! Det er så mange og velge mellom og så mange meninger om hva som er bra eller ikke. Greit å få samlet litt på ett sted;-) Håper flere slenger seg på meg anbefalinger og advarsler :reise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GirlDreamer

Jeg anbefaler lappen trafikkskole! Jeg kjørte med en kjørelærer som heter Ørjan, han er veldig rolig og forklarer ting på en fin måte. Han kjører med en Citrøen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...