Gå til innhold

Prison Break


MissStiles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmm....

Noen som husker hva serien egentlig handlet om?

Elsker serien, men dette komplottet begynner kanskje å bli litt vel invikla?

Det draes veldig langt hele greia.

men, kanskje neste sesong overrasker positivt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Hmm....

Noen som husker hva serien egentlig handlet om?

Elsker serien, men dette komplottet begynner kanskje å bli litt vel invikla?

Det draes veldig langt hele greia.

men, kanskje neste sesong overrasker positivt?

Sesong 1: Michael sørger for å havne i fengsel for å bryte seg ut sammen med broren

Sesong 2: Michael og broren er på rømmen sammen med flere andre banditter

Sesong 3: Et komplott mot Michael får ham i fengsel for å bryte ut en av de innsatte.

Sesong 4: Vent og se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet litt tråden for det ble for komplisert for meg. -Men jeg har ett spørsmål: er Sara egentlig død? Eller er det et ubesvart spørsmål fortsatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det fikk vi ikke vite i forrige sesong men etter det jeg har lest, så nei, hun er ikke dø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Er dette en spoiler tråd? Jeg liker spolier tråder, gjør det om til spoiler tråd da :fnise:

Er kommet til sesong 4, episode 7. Episode 8 er ikke lagt ut på nettet. Ser på serien med kjæresten min, og jeg syntes det er kjempe spennende.

Ble litt skuffet over at Sarah ikke var død allikavel.. Er så typisk at alt går bra i serier.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Ja, jeg og vil jo de skal være sammen. Syntes de er så søte sammen :)

Det jeg mente, er at det er såååå typisk serier der en med en "stor" rolle nesten aldri dør.. Også ender vel serien med at de klarer oppdraget sitt... Syntes det hadde vært kult vis de endte opp i fengsel igjen, og that's that.. Livstid for alt de har gjort, men siden det er en amrekans serie, så klarer de vel oppdraget, og lever lykkelig for resten av sitt liv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gl@mB@be
Ja, jeg og vil jo de skal være sammen. Syntes de er så søte sammen :)

Det jeg mente, er at det er såååå typisk serier der en med en "stor" rolle nesten aldri dør.. Også ender vel serien med at de klarer oppdraget sitt... Syntes det hadde vært kult vis de endte opp i fengsel igjen, og that's that.. Livstid for alt de har gjort, men siden det er en amrekans serie, så klarer de vel oppdraget, og lever lykkelig for resten av sitt liv :P

Ja skjønner hva du mener, men jeg liker det sånn jeg da ;) Happy endings! Åh, håper det blir mange flere sesonger av denne serien! Opp til 50 kanksje? Haha. Nei det er vel grenser for hvor langt de kan dra det *snufs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Ja, hehe. Jeg og vil ha mange sesonger. Men er nok no syntes jeg! De skulle gitt seg for lenge siden.

Samme som Lost. Det gidder jeg ikke se på mer. Kansje etter hvert, men de har dradd an alt for langt. Håper ikke de drar Prison Break så langt. De er på kanten med å miste min "respekt" for serien ihvertfall. Men den er veldig spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_forelska_*
Jeg mistet litt tråden for det ble for komplisert for meg. -Men jeg har ett spørsmål: er Sara egentlig død? Eller er det et ubesvart spørsmål fortsatt?

Det er morsomt at du spørr, for har inngått et veddemål med en venninnne at hun lever! 500 kr ikke verst hva, hehe.

Ja hun lever! De siste ordene i serien beviser det. Når James og Mahony snakker sammen ved baren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest TittTitt

Jeg har sett de nye episodene. Gå inn på www.surfthechannel.com så kan dere kose dere med alle. Slipper og vente på treige norge, og slipper unna reklamer. Så er det til og med gratis og du slipper å laste ned :o)

Venter på episode 8 no, syntes det er kjempe spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...