Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg fikk meg ny jobb i sommer, 23% studentstilling på et kontor.

Jeg studerer på en Høyskole, der ingen av forelesningene er obligatoriske, men jeg liker å få med meg så og si alt.

Uansett, nå er jeg godt i gang med forelesninger og skole, men sjefen på den nye jobben mener jeg bør komme inn på opplæring (som enda foregår..... mye å lære seg) hver dag i fra mandag til fredag hvor jeg jobber i 6 timer. Uvisst hvor lenge, men i hvertfall denne uka. Når jeg kommer på disse "opplæringene" er det egentlig ikke det i det hele tatt, siden jeg sitter for meg selv og utfører det samme som alle de andre medarbeiderne. Det er noe jeg er trygg på nå, men har fortsatt litt å lære.

Kan hun kreve dette? Jeg går jo glipp av mange forelesninger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes absolutt ikke hun kan kreve det av deg. Stillingen er jo bare 23%, og hun vet jo at du er student ved siden av.

Det er jo viktig å få med seg forelesninger, selvom de ikke er obligatoriske, så jeg syntes du tenker helt riktig. Jeg syntes du skal snakke med sjefen din og si at du må på disse forelesningene og at du heller kan jobbe noen ekstra "opplæringsvakter" på tidspunkt hvor du ikke har skole? :)

Skrevet

Jeg hadde lik sjef, så jeg vet hvordan det er. Du må bare si i fra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...