Gå til innhold

Er du på Facebook?


Gjest *Mim*

  

104 stemmer

  1. 1. Er du på Facebook?

    • Ja, er aktiv bruker
      56
    • Ja, men er der sjelden
      22
    • Nei, har aldri vært bruker
      17
    • Nei, har meldt meg ut
      9
    • Hæ? Hvem er Facebook?
      0


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp, men sjekker bare hvis jeg ser at noen har lagt meg som venn eller sendt melding eller lignende.

Ellers kan det godt være flere uker mellom besøkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel aktiv bruker ja..syns alle som pratet om face og var registrert der var veldig "teite og barnslige".ble vel overtalt selv fordi alle er jo der..gikk en stund før jeg gadd og sette meg inn i ting,men nå er jeg vel hekta :fnise: .er vel som regel innom 3ganger om dagen.skal sies at det som regel ligger noe i innboxen min da.funnet flere venner jeg har tenkt på opp gjennom årene og det er jo morsomt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske så aktivt medlem ja, og siden det ikke er så lenge siden jeg sluttet på videregående skole er det en fin arena for å klare å holde kontakt med de jeg kjenner derifra og 2 forskjellige skoler som jeg har gått på senere.

Syns det er gøy å snoke litt i andres liv jeg, men er nok ikke den mest aktive utover det å snoke litt.. Noen statusoppdateringer og skriver på wallen til folk osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg er der. Er ikke innom hver dag, men noen ganger i uken. Mest for å holde litit kontakt med gamle skolekamerater og andre som har flyttet langt unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er inne der noen ganger i uken, men er ikke så aktiv selv. Orker ikke å holde på så mye med å legge inn bilder osv. Men er glad for at andre liker det, hehe.

Endret av pantera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...