Gå til innhold

Er du på Facebook?

104 stemmer

1. 1. Er du på Facebook?

• Ja, er aktiv bruker
      56
    • Ja, men er der sjelden
      22
    • Nei, har aldri vært bruker
      17
    • Nei, har meldt meg ut
      9
    • Hæ? Hvem er Facebook?
      0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tittelen sier: er du på Facebook? En stund virket det som om "alle" var der, men det har vært litt stillere nå - kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg stemte "ja, men er der sjelden". Det stemmer ikke helt, siden jeg logger meg inn annenhver dag, men jeg synes ikke jeg er så aktiv. :fnise:

Og egentlig lurte jeg mest på hvordan du fikk til å lage poll. Jeg prøvde å lage en i går, men fikk det ikke til i det hele tatt.

Skrevet

Nei, har aldri vært medlem. Men en venninne ga meg tilgang til hennes facebook-side, for hun mener jeg går glipp av så mye gøy, og prøver å omvende meg. Think not.

Skrevet
Jeg kan dessverre ikke avsløre det. Det er en godt bevart KG-hemmelighet.

Ok, da - sjekk denne tråden. :)

Ja, for det var jo fryktelig informativt. :fnise: Men jeg tar til etterretning at jeg er dårlig på sånt, og skal øve. Mange poller venter. :lur:

Skrevet (endret)
Jeg stemte "ja, men er der sjelden". Det stemmer ikke helt, siden jeg logger meg inn annenhver dag, men jeg synes ikke jeg er så aktiv. :fnise:

Samme her. Er inne og kikker, men gjør ikke noe særlig.

Edit: Jeg er vel en av de som ville blitt beskrevet som venneløs, da jeg ikke gidder å legge til alle jeg har kjent en eller annen gang på vennelista, ikke gidder jeg å oppdatere hver dag og ikke bor jeg på facebook.

Endret av Bellatrix
Skrevet

Nei, jeg har aldri vært med.

Skrevet

Har aldri vært medlem, og skal aldri bli det heller.

Hvis vi ikke har snakket sammen på x antall år er det sikkert en grunn til det.

De bekjentskapene jeg er interessert i å ha pleier jeg på andre måter.

Skrevet

Jeg har aldri vært bruker på Facebook, og kommer aldri til å registrere meg der heller.

Skrevet

Nei, har aldri vert medlem.

Jeg tror ikke verken mitt liv, eller klassekamerater fra barneskolen sitt er så intressant at vi trenger å oppdateres på hverandre daglig.

Skjer det noe stort, så får jeg høre det fra mamma før eller senere uansett.. :fnise:

Skrevet

Ja, jeg er aktiv bruker på fjesbok.

Skrevet

Ja, men er der sjelden. Nå har det blitt så sjeldent at jeg kun stikker innom dersom jeg får beskjed om at noen har lagt igjen melding til meg der.

Skrevet

Ja, men egentlig går jeg med planer om å kutte ut hele greia, for jeg logger aldri inn.

Skrevet

Har deaktivert profilen min for det var så ustyrtelig kjedelig.

Skrevet

Ja, jeg er aktiv bruker.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest StockDama
Skrevet

jeg er registrert der, men jeg bruker det ikke.

Skrevet

Jeg har profil der, men er ikke aktiv bruker. Ofte er jeg bare "innom" hvis jeg får beskjed om at jeg har fått en melding eller blitt invitert til noe.

Skrevet

Jeg er registrert, og logger inn omtrent hver dag.. Men er ikke særlig aktiv, heller kanskje litt nysgjerrig... :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...