Gjest bare meg nå Skrevet 8. juni 2003 #1 Del Skrevet 8. juni 2003 Når jeg har på meg åpne sandaler og har gått en stund blir jeg varm på bena og tærne "sklir" på en måte litt ut foran. Tærne blir også litt røde i tillegg. Noen som har noen tips? Hadde nystelte føtter på shopping tur i Oslo, og ekle klamme føtter etterpå. :evil: Noen som har noen tips? Kremer, spray o.l Såler passer ikke inn i skoene. De blir ikke svette, og lukter ille, bare klamme og så glir de :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 9. juni 2003 #2 Del Skrevet 9. juni 2003 Litt talkumpudder kanskje..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 9. juni 2003 #3 Del Skrevet 9. juni 2003 Har ingen andre forslag enn å kassere skoene. Hadde et par sånne jeg også. Neste gang du kjøper sandaler så sjekk at det er skikkelig lær på sålen. Det hjelper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 9. juni 2003 #4 Del Skrevet 9. juni 2003 Dette har jeg opplevd selv med syntetiske sandaler. Lær er det beste for å unngå klamme og varme føtter i sandaler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 9. juni 2003 #5 Del Skrevet 9. juni 2003 Mange sandaler er kun for å stå rett opp og ned og se lekker ut med. Kan også brukes til å sitte på utecafé om sommeren med hotte solbriller samtidig som man vifter med sandalene ytterst på foten. Men når du skal gå fra caféen, så ta på deg sko du kan gå med, som du har gjemt i den vesken som matcher både solbriller og sandaler. Noen kjoler er også sånn. Kan kun stå med dem fx. Skal du et sted du må sitte, må du ha på noe annet. Fantastisk hva vi kvinner gjør, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 9. juni 2003 #6 Del Skrevet 9. juni 2003 Smart Tusenfryd! Da kommer jo mine spisse sommersko med tynne heler til nytte likevel da jo! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 9. juni 2003 #7 Del Skrevet 9. juni 2003 Ja, ikke sant? Jeg var forresten turist (masssssse tråkking!) i en stor by i helgen - og iførte meg nye, flate sandaler med to tynne remmer over - det var veldig varmt - alt lå til rette for at jeg skulle begynne å grine etter et par timer. Not! De var nyyyyydelige! Så sandaler kan også overraske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2003 #8 Del Skrevet 10. juni 2003 Er det flere som tenker som Tusenfryd og vifter med sandalene på cafe? Det synes vi gutter er utrolig sexy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå