Gå til innhold

Min tilkommende har tatt helt av

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har lest kun halve tråden.

Fikk inntrykk av at brudgommen sutrer litt nå. Det du burde gjøre etter min mening, er å si nei til alt unødvendig tull uten diskusjoner. Overbevis henne om at hun er så nydelig og perfekt at det trengs ikke så mye dill. Men det er vel kanskje den åpne baren hun kicker mest på? Hun er muligens redd for at den skal bli hovedattraksjonen i brylluppet og ikke brudeparet? Kanskje hun ser for seg en dritings brudgom som raver rundt med fulle kompiser og snorker før hodet har landet på puta?

Hva med et kompromiss, la henne få de småtingene eller turen, og love å stenge baren klokken 23.00.

Noen kompiser av meg kom nylig fra en bryllupsfeiring som var så slitsom at de måtte stikke av en time fra brylluppet for å slappe av litt. Det var stramt program fra ende til annen slik at gjestene ikke fikk ro til verken å prate med hverandre eller slappe av og bare kose seg.

• 2 år senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I anledning dagen tenkte jeg det kunne være fint å dra opp denne tråden, ettersom jeg observerer at prinsebrura borti storbritania har skifte kjole.

Jeg måtte bøye meg for brura, og 2 kjoler ble det :daane:

Prisen orker jeg ikke snakke om, det fremkaller så traumatiske følelser hos meg.

Hun hadde jo også bestilt de myggnettposene og sølvplettkortholderne, så det ble jo også noe av.

Desverre viste det seg at dette ikke var en braidzillatndens, men rett og slett personligheten hennes.

Da jeg ga henne en Loi Vittånveske i morgengave måtte hun ha seg en sånn rottehund for å ha neddi veska.

Da hun flyttet inn i leiligheten min kasta hun ut den røde buesofan min jeg arva etter min avdøde far, og forsåvidt alt av interiørsaker jeg hadde. Og kjøpte nytt alt.

Hun var litt på den der muffinsstilen, så leiligheten vår så til slutt ut som en krysning mellom englspy og sydpolen.

For å ikke dra ut historien så endte det med skilsmisse etter et år, og godt var det.

Mvh Brudgommen

• Liker 2
Skrevet

Min dypeste medfølelse. Håper ikke du ble snøblind i prosessen. :troest:

AnonymBruker
Skrevet

My gådd!

Temmelig sikker på at jeg har lest bloggen hennes. :overrasket:

Skrevet

Dette er ikke vanlig, slik jeg ser det. Derimot nytter det ikke å klage til oss hvor ille hun er, i stedet for bør du kanskje manne deg litt opp og stå opp for meningene dine. Hvis du lar henne ture frem så kan du ikke regne med noe annet.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Gjest Naenia
Skrevet

Dette er ikke vanlig, slik jeg ser det. Derimot nytter det ikke å klage til oss hvor ille hun er, i stedet for bør du kanskje manne deg litt opp og stå opp for meningene dine. Hvis du lar henne ture frem så kan du ikke regne med noe annet.

...Hvis du leste innlegget hans, så vil du se at det ikke ordnet seg og at det endte i skilsmisse.

Skrevet

...Hvis du leste innlegget hans, så vil du se at det ikke ordnet seg og at det endte i skilsmisse.

Sånn kan det gå når man ikke gidder å lese hele tråden. Synd det endte slik ts.

AnonymBruker
Skrevet

My gådd!

Temmelig sikker på at jeg har lest bloggen hennes. :overrasket:

*Kremt* Link?

• Liker 4
Skrevet

Oisann, lei erfaring, men godt det går an å skille seg! Håper du har det bra, og finner en dame med prioriteringer som du er bekvem med!

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Haha, en mann som husker denne tråden tre år etterpå?

Endret av Kråkesaks
  • Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Kråkesaks, moderator.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...