Frenzy Skrevet 25. september 2008 #41 Skrevet 25. september 2008 for min del så er de som velger service-yrker de mest tålmodige menneskene jeg vet om. De må være utrolig psykisk sterke som klarer å ta i mot så mye tøv og dritt på jobb hver dag. Jeg har selv jobba i kiosk over et par år ved siden av studier og ble selv utbrent rett og slett på grunn av all dritten jeg fikk for ingenting. Så ære være servicemedarbeidere! At folk ser ned på folk som velger å jobbe med slike yrker har tydeligvis ingen ANING om hva slags påkjennelser de må igjennom til tider.
Skade Skrevet 25. september 2008 #42 Skrevet 25. september 2008 Hva skulle de med "kremjobber" gjort uten oss butikkmedarbeidere, frisører, hudpleiere??... For meg er butikkmedarbeideryrket kremjobben... Jeg elsker jobben min, å syns det er sjitmoro, rett og slett... Verden går jo ikke rundt uten disse yrkene...
DDuck Skrevet 25. september 2008 Forfatter #43 Skrevet 25. september 2008 Aner ærligtalt ikke hva du krangler etter, Dinedama Jeg krangler jo ikke... Jeg sier min mening, du sier din... Jeg skjønner ikke hva du mener og du skjønner kansje ikke hva jeg mener... vi er vel bare uenige...
Gjest Gaby Skrevet 25. september 2008 #44 Skrevet 25. september 2008 Jeg ELSKER frisøren min. Hun er flinkest i hele verden og eier den lekreste salongen jeg noen gang har sett. Uten henne hadde livet mitt vært tristere. Pluss at håret mitt hadde sett helt ræva ut
Minien Skrevet 26. september 2008 #45 Skrevet 26. september 2008 All ære til dere i serviceyrker! Dere er en nødvendighet for at samfunnet skal gå rundt, og jeg er kjempeglad for at det fins folk som dere som er villige til å ta disse jobbene da jeg ikke under noen omstendighet ville jobbe i disse yrkene selv. Vi er alle en del av samfunnet. Men nå skal det heller ikke sies at de med såkalte "kremjobber" (er de nå virkelig det) er lykkelige heller. Jeg er selv ingeniør, og jeg tror nok jeg har akkurat de samme problemene ellers i livet som alle andre. Når jeg tenker over det, så kunne jeg faktisk godt tenke meg å jobbe som lastebilsjåfør eller entreprenør... Men jeg må si jeg kjenner meg igjen i det en sa litt før her om at de med høyere utdanning var de som ikke gjorde noe galt. Jeg var flink på skolen, holdt meg unna all drit, og var heller ikke spesielt populær. Men så klart - det gjelder ikke for alle.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå