Gjest Ansjoni Skrevet 22. februar 2009 #821 Del Skrevet 22. februar 2009 Åh, det hørtes ut som et flott og herlig utdrikningslag Så gode og fine veninner du har :rødme: Ser også gjerne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 23. februar 2009 #822 Del Skrevet 23. februar 2009 Det hørtes ut som et helt perfekt utdrikningslag. Sier meg enig med Ansjoni, at vi også gjerne vil se bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 23. februar 2009 #823 Del Skrevet 23. februar 2009 Nå nærmer det seg veldig her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 23. februar 2009 #824 Del Skrevet 23. februar 2009 10 dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 23. februar 2009 #825 Del Skrevet 23. februar 2009 tenk på det, bare 10 dager til den fantastiske drømmedagen deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. februar 2009 #826 Del Skrevet 23. februar 2009 Du gifter deg i neste uke, Muffin!! :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #827 Del Skrevet 23. februar 2009 Ååå det hørtes ut som et kjempekoselig utdrikningslag Det var det! Jeg håper min forlover er like flink til å lage utdrikningslag når den tid kommer som din forlover var!!! Det høres ut som du hadde en helt fantastisk morsom dag, noe du strengt tatt også bekrefter... Kos deg med en rolig søndag!! Hun var veldig flink! Satser på at din også er det. Søndagen var temmelig rolig ja. Høres ut som du hadde ett super flott utdrikningslag håper å se bilder gode venner er fantastiske å ha Det var flere som knipset ivrig i vei, så det er vel fare for at det blir lagt ut noen bilder på fb. Enig, bilder er et must! Høres kjempegøy ut, spesielt på den gården! Og tapas, det er så sinnsykt godt! Det var utrolig morsomt! Kan anbefales! Veldig godt er det. Trist at man blir mett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #828 Del Skrevet 23. februar 2009 Ville bare innom og si hei og ønske deg/dere all mulig lykke på bryllupsdagen og i fremtiden!! (Utdrikningslaget hørtes forresten veldig morsomt ut ) Så koselig at du titter innom! Tusen takk! :rødme: Åh, det hørtes ut som et flott og herlig utdrikningslag Så gode og fine veninner du har :rødme: Ser også gjerne Ja, de er supre! Dere får følge med på fb. Det hørtes ut som et helt perfekt utdrikningslag. Sier meg enig med Ansjoni, at vi også gjerne vil se bilder! Ja, det var akkurat noe sånt jeg ønsket meg, uten at jeg visste det helt selv. Forloveren min kjenner meg godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #829 Del Skrevet 23. februar 2009 Nå nærmer det seg veldig her Nå kan dagene telles på to hender! 10 dager! tenk på det, bare 10 dager til den fantastiske drømmedagen deres Ja! :rødme: Du gifter deg i neste uke, Muffin!! :strix: :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #830 Del Skrevet 23. februar 2009 Gladnyhet: Mormor skal betale fotografen! 22 av 25 utført i dag. (Men jeg klarte ikke å yte maks, for venstrearmen er helt ødelagt etter bueskytingen. :gjeiper: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 23. februar 2009 #831 Del Skrevet 23. februar 2009 Hørtes ut som et topp utdrikninglag!! Ikke mange dagene igjen nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 23. februar 2009 #832 Del Skrevet 23. februar 2009 For et supert utdrikningslag Skal si du har søte venninner Nå er det virkelig ikke lenge igjen, tenk så bra det blir når du får din kjære for evig og alltid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 24. februar 2009 #833 Del Skrevet 24. februar 2009 :dåne: 9 dager igjen! Tenk at du gifter deg neste uke. *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. februar 2009 #834 Del Skrevet 24. februar 2009 9 dager!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 24. februar 2009 #835 Del Skrevet 24. februar 2009 Det hørtes ut som et supert utdrikkningslag Muffin!!! Litt misunnelig for at jeg ikke hadde et selv, men ikke så lett når ting skal være hemmelig Lykke til med jobben også, håper du får den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 24. februar 2009 #836 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Hørtes ut som ett perfekt utdrikningslag!!!! Så snille venninner du har!!! Og tenk>!!!!!!! : bare 9 dager igjen!!!!! Endret 24. februar 2009 av zilje_k Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 24. februar 2009 #837 Del Skrevet 24. februar 2009 Ååååååååååååååååååå, søte fellow amassade-hottie-bride!! 9 dager igjen!! :hjerte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Linda¤ Skrevet 24. februar 2009 #838 Del Skrevet 24. februar 2009 Hei!! NÅ er det lenge siden jeg har "sett" deg... Jeg er SÅ spent på dine vegne nå!Heldige du,ikke lenge igjen..... lindakristin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 24. februar 2009 #839 Del Skrevet 24. februar 2009 Så søte venninner du har! Hørtes ut som et kjempekoslig utdrikningslag!! Så deilig å kose seg med sine nærmeste når det er drittvær ute Sov alle sammen over på samme sted? BARE 9 DAGER IGJEN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #840 Del Skrevet 24. februar 2009 Hørtes ut som et topp utdrikninglag!! Ikke mange dagene igjen nå... Nå kan dere se bilder også. Ei venninne har lagt ut mange bilder fra dagen på fb, så dere får jo hvertfall sett de jeg er tagget i. For et supert utdrikningslag Skal si du har søte venninner Nå er det virkelig ikke lenge igjen, tenk så bra det blir når du får din kjære for evig og alltid Ja, de er herlige. Gleder oss masse nå! Snart er dagen vår her! :dåne: 9 dager igjen! Tenk at du gifter deg neste uke. *sukk* Tenk på det! Er litt uvirkelig. :rødme: 9 dager!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg