Muffin! Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #761 Del Skrevet 11. februar 2009 Ansjoni skrev: At ypur service Blir vel iallefall sittende en stund i dag, får helt sikkert ikke sove så lenge som jeg lå og dro meg i dag :gjeiper: Tenk, nå er det bare 3 uker igjen for deg Hvor lenge er det til dere drar ned? Målet ditt med treningen når du så lett som en plett Er vel ikke så rart om ikke døgnrytmen din er helt på plass ennå. Vi drar ned dagen før (tidlig på morgenen). Så om tre uker nå så regner jeg med at vi innvier jacuzzien vår. Eller kanskje vi tar et lite glass vin på balkongen. Eller kanskje vi rett og slett har lagt oss og sparer krefter til den store dagen, og heller sparer godsakene til resten av tiden vi har der nede. Ja, jeg regna med å tre ganger i uka, og det har gått fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 11. februar 2009 #762 Del Skrevet 11. februar 2009 Muffin! skrev: Er vel ikke så rart om ikke døgnrytmen din er helt på plass ennå. Vi drar ned dagen før (tidlig på morgenen). Så om tre uker nå så regner jeg med at vi innvier jacuzzien vår. Eller kanskje vi tar et lite glass vin på balkongen. Eller kanskje vi rett og slett har lagt oss og sparer krefter til den store dagen, og heller sparer godsakene til resten av tiden vi har der nede. Ja, jeg regna med å tre ganger i uka, og det har gått fint. Jeg har ikke jetlag (akkurat det har blitt en greie hjemme hos oss, jeg klarer alltid fint å justere meg, mens kjæresten sliter skikkelig. Så uansett hvorfor jeg ikke får sove, jetlag er det ikke (mere det at jeg sov til 14 i dag, tenker jeg ) Så deilig, det høres helt herlig ut :rødme: Kan tenke meg at du gleder deg! Det er såå stas å reise altså, og tenkt hvor spesielt det må føles å reise for å gifte seg Hadde vi ikke skulle flyttet, så hadde vi gjort det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #763 Del Skrevet 11. februar 2009 Ansjoni skrev: Jeg har ikke jetlag (akkurat det har blitt en greie hjemme hos oss, jeg klarer alltid fint å justere meg, mens kjæresten sliter skikkelig. Så uansett hvorfor jeg ikke får sove, jetlag er det ikke (mere det at jeg sov til 14 i dag, tenker jeg ) Så deilig, det høres helt herlig ut :rødme: Kan tenke meg at du gleder deg! Det er såå stas å reise altså, og tenkt hvor spesielt det må føles å reise for å gifte seg Hadde vi ikke skulle flyttet, så hadde vi gjort det samme Har aldri slitt med jetlag jeg heller. Men er veldig flink til å snu døgnet. :gjeiper: Gleder meg sånn til å reise!! Og gifte meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 11. februar 2009 #764 Del Skrevet 11. februar 2009 Muffin! skrev: Blir her en stund til jeg. Det er jo så koselig her. Gøy at de planlegger da! Men man blir jo veldig nysgjerrig også. Så du har erfaring! Har du noen tips? Hvis dere skal flytte så er det kanskje ikke noe vits i å bruke så mye penger på å pusse opp badet? Men det kan jo heve kjøpssummen da. Ja, det er veldig koselig her inne Så håper du lager en generell dagbok eller kanskje prøverdagbok etter bryllupet og festen og alt sånt bryllupsrelatert er over Jeg blir kjempenysgjerrig ja Men har truet med hevn i deres utdrikningslag hvis de går for mye over streken Neida, det tror jeg nok ikke de gjør, de har sagt det skal bli veldig morsomt, men samtidig koselig og avslappende for alle Det siste vet jeg ikke helt da Nei, er gjerne ikke så mye vits å pusse opp badet om 1 år om vi flytter om 2-3 år, men er jo litt digg for vår egen del i allefall... hvor mye det lønner seg kommer nok litt an på markedet... da vi kjøpte (april -06) var markedet så opphetet at "alt" ble solgt uansett, i en sånn situasjon tror jeg overhodet ikke det lønner seg å pusse opp for store summer, men sånn som markedet er nå kan det nok være en fordel... vanskelig å si... Vi har erfaring med å legge gulv ja skal innrømme svigerfar gjorde en stor del av jobben da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 12. februar 2009 #765 Del Skrevet 12. februar 2009 Gleder meg til å høre om utdrikningeslaget ditt da. Er veldig spent på mitt eget. Vet at forloveren min har lagt planer. Jeg har kommet med litt ønsker da. jeg ønsker heller ikke utdritningslag, og ikke noe ekstremgreier som å hoppe i fallskjerm eller noe sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 12. februar 2009 #766 Del Skrevet 12. februar 2009 3 uker igjen! Så koselig med utdrikningslag da! Jeg er litt sånn som deg, at jeg så absolutt ikke ønsker meg et ''utdritningslag''. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. februar 2009 #767 Del Skrevet 12. februar 2009 Tenk at dere gifter dere om 3 uker!! :dåne: Det kommer sikkert til å bli helt fantastisk!! :rødme: Snart kan du begynne å sjekke værmeldinga for Roma daglig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 12. februar 2009 #768 Del Skrevet 12. februar 2009 Tenk at det bare er 3 uker igjen til dere gifter dere Det kommer nok til å bli helt fantastisk når den dagen kommer Gleder meg forresten til å høre om hvordan utdrikningslaget går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 12. februar 2009 #769 Del Skrevet 12. februar 2009 :dåne: 3 uker!!! :dåne: Dette kommer til å bli bra Muffin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 12. februar 2009 #770 Del Skrevet 12. februar 2009 Bare 3 uker igjen jo!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 13. februar 2009 #771 Del Skrevet 13. februar 2009 Titter innom og ønsker deg en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 13. februar 2009 #772 Del Skrevet 13. februar 2009 GOOOOOD HELG!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #773 Del Skrevet 13. februar 2009 _lene_ skrev: Ja, det er veldig koselig her inne Så håper du lager en generell dagbok eller kanskje prøverdagbok etter bryllupet og festen og alt sånt bryllupsrelatert er over Jeg blir kjempenysgjerrig ja Men har truet med hevn i deres utdrikningslag hvis de går for mye over streken Neida, det tror jeg nok ikke de gjør, de har sagt det skal bli veldig morsomt, men samtidig koselig og avslappende for alle Det siste vet jeg ikke helt da Nei, er gjerne ikke så mye vits å pusse opp badet om 1 år om vi flytter om 2-3 år, men er jo litt digg for vår egen del i allefall... hvor mye det lønner seg kommer nok litt an på markedet... da vi kjøpte (april -06) var markedet så opphetet at "alt" ble solgt uansett, i en sånn situasjon tror jeg overhodet ikke det lønner seg å pusse opp for store summer, men sånn som markedet er nå kan det nok være en fordel... vanskelig å si... Vi har erfaring med å legge gulv ja skal innrømme svigerfar gjorde en stor del av jobben da Tror ikke jeg klarer meg uten dagbok. Blir avhengig. Det er jo så mange koselige folk her inne. Greit å kunne true med hevn ja. Det blir jo alltid verre også. Men tror nok de tar hensyn til deg, og lager en veldig fin dag for deg. Ja, dere får vurdere det litt. Skal nok få med pappa til å hjelpe oss i gang hvertfall. Tror det kan trengs. Maye skrev: Gleder meg til å høre om utdrikningeslaget ditt da. Er veldig spent på mitt eget. Vet at forloveren min har lagt planer. Jeg har kommet med litt ønsker da. jeg ønsker heller ikke utdritningslag, og ikke noe ekstremgreier som å hoppe i fallskjerm eller noe sånn. Spennende! Gleder meg til å høre om ditt når den tid kommer. ^^Belle^^ skrev: 3 uker igjen! Så koselig med utdrikningslag da! Jeg er litt sånn som deg, at jeg så absolutt ikke ønsker meg et ''utdritningslag''. Nei, utdritningslag har jeg ikke sansen for. Sikkert gøy for de som liker det, men glad forloveren min har sagt det ikke blir noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #774 Del Skrevet 13. februar 2009 Mazilla skrev: Tenk at dere gifter dere om 3 uker!! :dåne: Det kommer sikkert til å bli helt fantastisk!! :rødme: Snart kan du begynne å sjekke værmeldinga for Roma daglig! MaiL skrev: Tenk at det bare er 3 uker igjen til dere gifter dere Det kommer nok til å bli helt fantastisk når den dagen kommer Gleder meg forresten til å høre om hvordan utdrikningslaget går bryllupsTwisted skrev: :dåne: 3 uker!!! :dåne: Dette kommer til å bli bra Muffin! _lene_ skrev: Bare 3 uker igjen jo!! Takk for , og søte ord. Tenk, bare tre uker! (Eller nå er det jo bare 2 uker og 6 dager!) Det er ikke lenge i det hele tatt! Nå kan jeg snart pakke ordentlig. (Har begynt så smått. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #775 Del Skrevet 13. februar 2009 MaiL skrev: Titter innom og ønsker deg en god helg bryllupsTwisted skrev: GOOOOOD HELG!!!! God helg til dere også, snupper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #776 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg glemte: 18 av 25 utført i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Koukla Skrevet 14. februar 2009 #777 Del Skrevet 14. februar 2009 Himmel, 19 dager igjen for deg, Muffin! Tiden bare raser av sted! Var det du som har kjøpt en sånn kul, sort paraply med kanter som buer ned og en spiss oppå? Jeg har funnet ut at man må være klar for all slags vær - vi bor tross alt i Norge - og da kan det egentlig være greit å ha med en skikkelig kul paraply. Vi har nemlig tenkt å ta bilder ute... Litt optimistisk, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 14. februar 2009 #778 Del Skrevet 14. februar 2009 19 dager... det går så fort det!!! Flink du er til å trene forresten! Ha en fin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #779 Del Skrevet 15. februar 2009 Koukla skrev: Himmel, 19 dager igjen for deg, Muffin! Tiden bare raser av sted! Var det du som har kjøpt en sånn kul, sort paraply med kanter som buer ned og en spiss oppå? Jeg har funnet ut at man må være klar for all slags vær - vi bor tross alt i Norge - og da kan det egentlig være greit å ha med en skikkelig kul paraply. Vi har nemlig tenkt å ta bilder ute... Litt optimistisk, kanskje? Ja, snart er jeg lille kone, som kjære sier. Har kjøpt en sånn paraply. (Kjære syns den ser ut som en sopp!) Det kan være lurt å ha en paraply i bakhånd. Får håpe vi slipper å bruke den. Har man en kul paraply så kan den jo være med på bilder også. Miss Shorty skrev: 19 dager... det går så fort det!!! Flink du er til å trene forresten! Ha en fin lørdag! Rome, here we come. Takk for det. Håper du hadde en fin lørdag også. Og at du får en flott søndag. ------------------------------------- I går hadde kjære utdrikningslag da. Enkelt, poker og pils med gutta, men det var slik han ville ha det. Så han er fornøyd. Vi rakk å feire litt Valentine før utdrikningslaget. Han hentet meg på jobben og lagde biff-middag til oss. Før jeg dro på jobb hadde jeg satt et kort og et innrammet bilde av oss på stuebordet vårt, og lagt noen love hearts rundt. Ikke noe store greier altså, men han ble veldig glad. Han hadde kjøpt en dvd-boks til oss som Valentine-gave, men jeg fikk verken kort eller blomster. Men jeg får jo det innimellom på en helt vanlig hverdag, så jeg skal ikke klage. Syns egentlig vi er ganske flinke til å feire hverandre og kjærligheten hele tiden. På fredag var det også god mat og kos, og i dag er det jo 15. og den dagen markerer vi hver måned. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 15. februar 2009 #780 Del Skrevet 15. februar 2009 Viktigere å feire hverandre og kjærligheten hver dag, enn på den spesielle dagen, men jeg er en sucker for valentines likevel jeg da, og det er jo koselig likevel :rødme: Så bra din kjære hadde et fint utdrikningslag han var fornøyd med Din tur neste helg eller? Håper du har hatt en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg