DDuck Skrevet 4. februar 2009 #701 Del Skrevet 4. februar 2009 da har du bare 12 igjen Så flink du er Har du bilde av skoene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. februar 2009 #702 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Muffin, nå er det bare 1 måned igjen til den fine bryllupsdagen deres!!! :strix: Håper presentasjonen går bra i dag, så du kan kose deg med helg med god samvittighet! Endret 5. februar 2009 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 5. februar 2009 #703 Del Skrevet 5. februar 2009 1mnd igjen nå kommer de siste ukene til å raaaaaase!!!! snaaart er dagen deres her :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 5. februar 2009 #704 Del Skrevet 5. februar 2009 UWWÆÆÆÆÆ!!! Bare en bittebitteliten måned igjen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 5. februar 2009 #705 Del Skrevet 5. februar 2009 1 måned igjen til den STORE dagen! Ikke mange treningene igjen nå! Skal si du står på Muffin! Lykke til med presentasjonen på skolen Og får vi se bilde av skoene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 5. februar 2009 #706 Del Skrevet 5. februar 2009 OJ!!!! Bare 1 måned igjen!!!!!!!! :rødme: :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 6. februar 2009 #707 Del Skrevet 6. februar 2009 Mindre enn en måned igjen nå, så er du gift! Håper presentasjonen gikk bra. Og vi er veldig nysgjerrige på bilde av sko! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #708 Del Skrevet 6. februar 2009 Innom å snoker litt jeg. Så sier hei med det samme. Koselig at du titter innom. da har du bare 12 igjen Så flink du er Har du bilde av skoene 14 av 25 ble utført i går, og 15 av 25 ble utført i dag. Så nå er det bare 10 igjen! Her er skoene jeg skal bruke i bryllupet til lillebroren til kjære. Litt håpløst at frakten koster tre ganger så mye som skoene, men det er jo billig likevel da. Muffin, nå er det bare 1 måned igjen til den fine bryllupsdagen deres!!! :strix: Håper presentasjonen går bra i dag, så du kan kose deg med helg med god samvittighet! Ja, det er ikke lenge i det hele tatt! Presentasjonen gikk fint. Skal nyte helgen. http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_loveshower.gif' alt=':strix:'> 1mnd igjen nå kommer de siste ukene til å raaaaaase!!!! snaaart er dagen deres her :strix: Ja, du snakker vel av erfaring. Jeg er klar, så dagen kan komme så fort den bare vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #709 Del Skrevet 6. februar 2009 UWWÆÆÆÆÆ!!! Bare en bittebitteliten måned igjen!!! Ja, det er jo en bitteliten måned, siden det er februar. 1 måned igjen til den STORE dagen! Ikke mange treningene igjen nå! Skal si du står på Muffin! Lykke til med presentasjonen på skolen Og får vi se bilde av skoene dine? Rart å se at det bare er dager igjen på tickeren nå! Jeg står på! Har en mistanke om at jeg blir litt slappere etter bryllupet. Men jeg skal jo være en hottie wife også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #710 Del Skrevet 6. februar 2009 OJ!!!! Bare 1 måned igjen!!!!!!!! Mindre enn en måned igjen nå, så er du gift! Håper presentasjonen gikk bra. Og vi er veldig nysgjerrige på bilde av sko! Jeg er snart fru! Den gikk fint. Link til skoene ligger over her. ----------------------- Har mailet med ambassaden, og alt er i orden i forbindelse med vielsen. De stiller med vitner og kan filme seremonien. I går kveld snakket jeg og kjære litt om kake igjen. Han er fast bestemt på å ha en stor kake i tre/fire etasjer, og han skal få viljen sin. Han har jo ikke vært så kravstor på andre områder. Tror jeg snart skal ta kontakt med hun vi har tenkt å bestille kake fra. Når vi snakker om bryllup (som vi jo gjør rett som det er :gjeiper: ) så har vi fått vite at bryllupet til lillebroren til kjære blir alkoholfritt. Må innrømme at jeg syns det er litt kjedelig. Jeg er ikke en person som MÅ ha alkohol, men det kan jo smake godt ved siden av maten, og lette stemningen litt. Skjønner jo at det er en stor utgiftspost, men det kunne jo vært muligheter for å kjøpe drikke selv da. Middagen skal være på et hotell. Lillebroren til kjære tar seg gjerne noen øl når han er hos oss alene, men når forloveden er med får han ikke "lov", så er vel hun og moren som har bestemt dette. Anyways, denne helga kan vi drikke så mye øl og vin vi bare orker. Skal på bursdagsfest i morgen. Ønsker dere alle en super helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. februar 2009 #711 Del Skrevet 6. februar 2009 God helg kjære Muffin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. februar 2009 #712 Del Skrevet 6. februar 2009 Skjønner hva du mener ang alkoholfritt bryllup.. Kan jo ha litt å si på stemninga, men det blir sikkert fint uten også! Håper bare broren din synes det er ok, at ikke han har blitt helt overkjørt av dama og svigermora.. Høres litt spesielt ut at hun bestemmer om han får "lov" å drikke eller ikke når han er hos dere forresten! :klø: Ha en fin helg, og kos dere masse på bursdagsfest i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 6. februar 2009 #713 Del Skrevet 6. februar 2009 Oi, de skoene var veldig fine!! Og billige!! Det merket selges i en slags outlet-butikk eller noe i Bogstadveien om dagen, og da ligger prisene på rundt 600-1200 avhengig av modell. Så du har gjort et GODT kjøp!! (Ble litt fristet selv må jeg innrømme... ) Hvordan er størrelsene? Vanlig amerikanske, slik at 38 er en 8er?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #714 Del Skrevet 6. februar 2009 God helg kjære Muffin! Right back at you. Skjønner hva du mener ang alkoholfritt bryllup.. Kan jo ha litt å si på stemninga, men det blir sikkert fint uten også! Håper bare broren din synes det er ok, at ikke han har blitt helt overkjørt av dama og svigermora.. Høres litt spesielt ut at hun bestemmer om han får "lov" å drikke eller ikke når han er hos dere forresten! :klø: Ha en fin helg, og kos dere masse på bursdagsfest i morra! Broren til kjære blir overkjørt av forloveden sin og svigermoren. Ingen tvil om det. Det ser jo ut som han godtar det nå da. Men får se hvor mange år han syns det er greit. (Dette er ikke bare min oppfatning, men de fleste i familien til kjære har gitt uttrykk for at de syns hun bestemmer for mye over han.) Takk for det. Ha en fin helg du også! Oi, de skoene var veldig fine!! Og billige!! Det merket selges i en slags outlet-butikk eller noe i Bogstadveien om dagen, og da ligger prisene på rundt 600-1200 avhengig av modell. Så du har gjort et GODT kjøp!! (Ble litt fristet selv må jeg innrømme... ) Hvordan er størrelsene? Vanlig amerikanske, slik at 38 er en 8er?? Yes, jeg har gjort et kupp! Ja, tror de er vanlig amerikanske. Jeg fikk hvertfall riktig størrelse. Jeg brukte denne tabellen da jeg bestilte. (I følge den er 8 det samme som 38 1/2 da.) ----------------------------------------- Nå er vi virkelig i gang med flyttingen! Tok med oss tre bananesker forrige helg da, men denne helgen har vi bilen full. Kjære tok initiativ i stad og satt i gang pakkingen. Gud, så mye ting vi har! :dåne: Men vi får jo kastet en god del også da. (Hittil har vi tre fulle søplesekker.) Det er mye som har samlet seg i løpet av de snart fem årene vi har bodd her, så det er godt å få rensket opp. For dere som lurer så skal vi ta over barndomshjemmet mitt. Dermed er vi litt frie til å flytte ting når vi vil, for det er pappa som bor der nå. (Han er på vei ut da. Vi skal ikke bo sammen med han. ) Nå er det filmtid her. Eller kanskje vi bare ser en episode av en serie vi har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 7. februar 2009 #715 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg la inn bud i natt, på de samme skoene som du har kjøpt... Vet ikke enda om jeg får dem da, 12 timer igjen til budfristen går ut.. Spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 7. februar 2009 #716 Del Skrevet 7. februar 2009 Oj, flytte til barndomshjemmet! Så bra! Så du vil ikke bo med pappa altså? Hvorfor ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 7. februar 2009 #717 Del Skrevet 7. februar 2009 Så gøy at dere skal flytte til barndomshjemmet ditt Det må være koselig Kjære drømmer litt om å overta barndomshjemmet sitt han også, jeg synes også det er et fint hus med super beliggenhet, men ser ikke for meg at foreldrene hans kommer til å flytte derfra på 20-30 år, så det er i såfall laaangt inn i fremtiden :gjeiper: Og da er vi vel så gamle selv at det blir for mye ork å flytte inn i et helt hus og pusse opp alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 8. februar 2009 #718 Del Skrevet 8. februar 2009 ÅÅÅÅÅ....så artig da!!! Flytte til barndomshjemmet.... gleder meg til vi havner i hus... når nå enn det blir... en fast jobb først på begge, så kan vi begynne å planlegge..... meeeen ting tar tid. HVA!!??? tuller du med meg... får ikke broren til din kjære lov til å ta seg en kose pile eller noe når fruen er i nærheten? Nei vettu hva.... vel.. kanskje de har sine grunner til det.. svigermoren og fruen.... men man blir da ikke alkis av å nyte noen få pils i lystig lag liksom... blir oppgitt over sånne folk som skal bestemme over andre... de kommer ikke langt med det i lengden liksom.... så håper han lillebroren til din kjære sier ifra før eller siden... for sin egen del Devilina har talt Ellers håper jeg alt er i orden, nå som dagene nærmer seg mer og mer Og ikke minst... en god... søndag, blir det vel nå... jepp.. klokka er visst såpass.... tiden går når man surrer med ting på daten gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. februar 2009 #719 Del Skrevet 8. februar 2009 De skoene var rålekre!!! :dåne: Jeg vil også ha!! Bare man hadde klart å gå i så høye hæler uten å se ut som en nyfødt giraffunge.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Koukla Skrevet 8. februar 2009 #720 Del Skrevet 8. februar 2009 For noen dritkule sko! Skulle gjerne hatt akkurat makne i sølv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg