Gå til innhold

Nå er vi mann og kone

Muffin!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg også skal feire første jul uten fam, sammen med svigers. gruer meg litt

Det skal jeg også, men gleder meg faktisk. Blir spennende med en ny forandring. :tree::nissekyss:

For øvrig.. GOD HELG :hoppe::vin:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å gi pakkekalendere til hverandre da. :nigo: Da bør mammaen din slippe ja. Det får holde med en pakkekalender. :fnise: Men jeg husker den tida jeg hadde to, en med penger i fra mamma, og en med godteri fra pappa. ;)

Ja, det er så koselig å feire sammen. :rødme: Vi har ingen spesielle tradisjoner, så da går jo det fint. :) Det høres veldig koselig ut sånn dere gjør det også. :Nikke: Foreldrene deres bor i nærheten av hverandre da eller?

Håper du får en fin helg, Tutta-mi. :klem:

Oh! Så moro med 2 kalendere! :jepp:

jeg hadde bare to kalendere da jeg fortsatt bodde hjemme + året etter at vi kjøpte leilighet og flyttet ut...

Hos begge våre familier er det "all about traditions", så vi klarer ikke helt å løsrive oss fra egen familie, og være hos den ene heeele julaften. Men jeg synes vi har fått til en fin mix :Nikke: Foreldrene våre bor 5 min unna hverandre med bil...

Leser du skal på julebord i kveld - det skal jeg også!! :hoppe:

Kos deg masse da Muffin-min!! :klem:

Endret av TuttaV
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God helg, Muffinsen!! (Er du sjokoladesmak? Blåbær? Naturell? :plystre: ?)

Takk for det. :klem:

Hmm, har aldri tenkt over hvilken smak jeg har. :klø: :gjeiper:

Eple og kanel? :sikle:

:riste:

Karamell? :klø:

:riste:

Sukker sukker sukker :strix:

For muffin er nemlig søt som sukker :jepp:

:lol: Takk, men det er du som er søt da! :kose: Vi har jo funnet ut at du ikke tåler sukker, fordi du ikke kan bli enda søtere.

Men da er det visst bestemt at jeg er sukker. Trodde jeg kanskje var jordbær eller blåbær. :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg :)

Takk. Håper du har hatt en fin helg også. :klemmer:

Det skal jeg også, men gleder meg faktisk. Blir spennende med en ny forandring. :tree::nissekyss:

For øvrig.. GOD HELG :hoppe::vin:;)

Det blir nok koselig ja. :Nikke:

Takk for det. Har du hatt en fin helg?

Oh! Så moro med 2 kalendere! :jepp:

jeg hadde bare to kalendere da jeg fortsatt bodde hjemme + året etter at vi kjøpte leilighet og flyttet ut...

Hos begge våre familier er det "all about traditions", så vi klarer ikke helt å løsrive oss fra egen familie, og være hos den ene heeele julaften. Men jeg synes vi har fått til en fin mix :Nikke: Foreldrene våre bor 5 min unna hverandre med bil...

Leser du skal på julebord i kveld - det skal jeg også!! :hoppe:

Kos deg masse da Muffin-min!! :klem:

Da går det jo fint an å kjøre bort på kvelden. :jepp: Det høres ut som en bra løsning det da ja. Får se hvordan det blir når dere får barn da. ;)

Det var kjære som var på julebord i går, mens jeg var på en annen fest. Jeg skal ikke på julebord før litt senere.

Håper du hadde det gøy på julebord!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåååh så søt du er da :rødme:

Men det er sant... jeg blir jo rett og slett for søt når jeg får i meg sukker.. ikke bra :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Håper dere hadde en koselig kjærestekveld i går! :kline:

Ha det gøy på fest i kveld da!! :danse:

Kjærestekvelder er alltid koselige. :kline: I kveld blir det filmdate. Er litt slappe begge to. ;)

Takk for det. Fikk svingt meg litt på dansegulvet i går. :danse:

:klem:

Hei!

Kikker innom med en :klemmer: jeg!

Håper du har det bra på fest!!

Takk for :klem: ! Right back at you. ;)

Hadde det veldig bra på fest! :skaal:

Hei Muffin! Hadde du det gøy i går? :)

Ja, det var veldig gøy. :nigo:

-----------------------------

Jeg har fått en ganske trist nyhet i dag. Søstra mi fortalte at hun og mannen skal skilles. :tristbla: Jeg kan egentlig ikke skjønne det. Jeg vet ikke så mye om årsak osv enda, for hun skrev det til meg på sms. Jeg vil ikke bry meg for mye, så jeg skrev tilbake at hun kan ringe meg når hun vil, hvis hun trenger å snakke. Hun skrev at de er gode venner, og at de skal bo sammen til over jul. Julefeiringa der går som planlagt. Jeg håper at de kan finne ut av det jeg da. Særlig på grunn av lille niesen min på snart to. Men det er jo vanskelig å si siden jeg ikke vet hvorfor de skilles. Da jeg fortalte det til kjære ble han også veldig overrasket. Vi vet jo at de har kranglet litt innimellom, men alle gjør jo det. Men vi vet jo selvfølgelig ikke alt. Men vi ble litt sånn "Vi skal hvertfall holde sammen." Men alle tenker vel at det er for alltid når man gifter seg. Vi vet at ikke alle dager kommer til å bli like gode, og at vi kommer til å oppleve dårlige perioder også. Man er naiv om man tror at alt kommer til å være perfekt hele tiden. Vi er innstilt på å jobbe oss gjennom dårlige perioder, for vi vet jo hvor bra vi kan ha det, sånn som vi har det nå. :hjerte: Jaja, det ble litt mye tanker her. Men kjære og jeg har snakket endel om dette, fordi vi begge har skilte foreldre. Vi har oddsene mot oss. Men vi tror det har veldig mye med innstilling å gjøre. Man må jo dyrke forholdet sitt. Tror mange gir opp for lett, eller haster inn i ting. Men jeg har vel ikke rett til å uttale meg om det, siden jeg ikke har vært i en slik situasjon, og håper virkelig jeg slipper det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått en ganske trist nyhet i dag. Søstra mi fortalte at hun og mannen skal skilles. :tristbla: Jeg kan egentlig ikke skjønne det. Jeg vet ikke så mye om årsak osv enda, for hun skrev det til meg på sms. Jeg vil ikke bry meg for mye, så jeg skrev tilbake at hun kan ringe meg når hun vil, hvis hun trenger å snakke. Hun skrev at de er gode venner, og at de skal bo sammen til over jul. Julefeiringa der går som planlagt. Jeg håper at de kan finne ut av det jeg da. Særlig på grunn av lille niesen min på snart to. Men det er jo vanskelig å si siden jeg ikke vet hvorfor de skilles. Da jeg fortalte det til kjære ble han også veldig overrasket. Vi vet jo at de har kranglet litt innimellom, men alle gjør jo det. Men vi vet jo selvfølgelig ikke alt. Men vi ble litt sånn "Vi skal hvertfall holde sammen." Men alle tenker vel at det er for alltid når man gifter seg. Vi vet at ikke alle dager kommer til å bli like gode, og at vi kommer til å oppleve dårlige perioder også. Man er naiv om man tror at alt kommer til å være perfekt hele tiden. Vi er innstilt på å jobbe oss gjennom dårlige perioder, for vi vet jo hvor bra vi kan ha det, sånn som vi har det nå. :hjerte: Jaja, det ble litt mye tanker her. Men kjære og jeg har snakket endel om dette, fordi vi begge har skilte foreldre. Vi har oddsene mot oss. Men vi tror det har veldig mye med innstilling å gjøre. Man må jo dyrke forholdet sitt. Tror mange gir opp for lett, eller haster inn i ting. Men jeg har vel ikke rett til å uttale meg om det, siden jeg ikke har vært i en slik situasjon, og håper virkelig jeg slipper det.

Huff, dette var trist å høre. Det er aldri morsomt når folk skiller lag uansett hvilken grunn det er. Håper ikke julen blir altfor trist for dere! Det høres ut som om de midt oppi det hele har bevart roen og sørger for at det blir så skånsomt som mulig for niesen din. Det er viktig, og det skal de ha all honnør for. Det er ikke alle som klarer det. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, det var en lei nyhet.. Tror du har helt rett i at det har veldig mye med innstilling å gjøre. Det er jo klart at alle forhold har litt ups and downs, og det er da særlig i "downsene" man bare må bite tenna litt sammen og jobbe med forholdet. Det er sikkert lurt å ha snakket litt sammen om holdninger til skilsmisse før man gifter seg og, slik at begge er enige om hvor mye man er innstilt på å jobbe for å få forholdet til å funke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåååh så søt du er da :rødme:

Men det er sant... jeg blir jo rett og slett for søt når jeg får i meg sukker.. ikke bra :riste:

Nei, det er jo faktisk skadelig å bli så søt.

Huff, dette var trist å høre. Det er aldri morsomt når folk skiller lag uansett hvilken grunn det er. Håper ikke julen blir altfor trist for dere! Det høres ut som om de midt oppi det hele har bevart roen og sørger for at det blir så skånsomt som mulig for niesen din. Det er viktig, og det skal de ha all honnør for. Det er ikke alle som klarer det. :klem:

Nei, det er vel de færreste som klarer det, så det er jeg veldig glad for. Søsteren min har jo vært barn i en skilsmissesituasjon, så hun vet vel hvertfall hva hun ikke skal gjøre. ;) Det virker hvertfall som om det viktigste for dem er at datteren deres skal ha det så bra som mulig. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Æsj, det var en lei nyhet.. Tror du har helt rett i at det har veldig mye med innstilling å gjøre. Det er jo klart at alle forhold har litt ups and downs, og det er da særlig i "downsene" man bare må bite tenna litt sammen og jobbe med forholdet. Det er sikkert lurt å ha snakket litt sammen om holdninger til skilsmisse før man gifter seg og, slik at begge er enige om hvor mye man er innstilt på å jobbe for å få forholdet til å funke.

:Nikke: Det tror jeg også. Man kan jo ikke dømme andre, for man kjenner jo ikke deres situasjon og problemer, men en begynner jo å lure litt når halvparten av alle ekteskap som inngås ender i skilsmisse. Det er jo ikke akkurat oppmuntrende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper søsteren min ringer meg en dag snart. Lurer på hvordan hun har det. Hun prøver å virke sterk og positiv, særlig av hensyn til datteren sikkert, men det må jo være tøft. Hun vet jo hvertfall at jeg er her for henne når hun trenger meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så trist :tristbla:

Men som regel når folk går fra hverandre så gjør de det for at det er nok det beste for de runft dem også :Nikke: Det kommer nok til å gå kjempebra skal du se.. :) Og nå når niesen din enda er så liten så vil hun nok ikke huske dette eller la det være noe hun tenker på i hverdagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...