Gjest Maxsot Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Hei, Jeg føler meg redd for noen ting, det trenger ikke vær alvorlig, men jeg må bare ha svar. Jeg og kjæresten min som har vært sammen ganske lenge bruker jo selfølgelig og ha samleie. Under samleien får jeg av og til svie i underlivet, altså i livmorhalsen. Dette er veldig ubehagelig, og jeg bruker og vaske meg etter samleie. Det kan gå en dag, åsså går det bra, men etter ei stund, så kan det komme noe brunt og litt ekkelt ut av meg. Det er ikke blod, det er tynnere. Jeg føler ubehag, og undrer på hva dette kan være! Jeg håper på svar. Tusen takk på forhånd! =)
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Sopp eller vestibulitt? (Behadling mot sopp er canesten, og det gjør vestibulitt verre. Så vær forsiktig!) Bruker du p-piller?
Gjest Maxsot Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 Sopp eller vestibulitt? (Behadling mot sopp er canesten, og det gjør vestibulitt verre. Så vær forsiktig!) Bruker du p-piller? Takk for svar! Ja, jeg gjør det. Cerazette. Disse pillene gjør slik at jeg mister mensen, kan det ha noe med dette å gjøre?
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 Det kan være sopp, det kan være spotting (småblødninger siden du mister mens) OG det kan være hundre andre ting som en lege kan gi deg best svar på. P pillebruk kan for eksempel gi celleforandringer... Mitt råd er altså, ikke fortsett å lure på dette, bestill en time for en sjekk hos legen din!
Gjest78 Skrevet 23. september 2008 #5 Skrevet 23. september 2008 P-pillene kan også gjøre slimhinnene skjøre, slik at de lett blør. Men du bør som sagt komme deg til lege for å sjekke hva det kan være.
Muffinsdilla Skrevet 23. september 2008 #6 Skrevet 23. september 2008 Kom deg til legen! Skal ikke være vondt! Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå