Gå til innhold

1,5 - 2mnd ventetid på MR

Fremhevede innlegg

Gjest Jentepusen
Skrevet

Er det mulig?

Jeg sliter med skuldra, har slitt i flere år.......... Nå tok jeg tak i saken og bestilte legetime for ørtende gang. Fikk time om 2 uker. I ettertid sa kjæresten jeg burde forlange mr, å se om dem kan finne noe der da dem ikke har funnet noe til nå.

Så jeg ringe noen dager etter, fikk hennvisning og en stor boks med Paralgin forte...... (noe som jeg kun bruker når jeg må)

Jeg dro for å få time, men fikk til svar at timen kom i posten og ventetiden var 1,5 til 2 mnd. Men hvis jeg betalte 1400,- kr var ventetiden 1 uke!!!! Mulig det blir sykemelding frem til time for jeg har ikke råd å betale de pengene akkurat nå...... Skal det fortsette slik på jobb, må jeg ta mere smertestillende og det for meg er veldig ubehagelig.

Er dette virkelig mulig????????? Helt forferdelig spør du meg................

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er fullt mulig. Det er slik helse-Norge er, det. Var selv på MR av kneet for et par måneder siden, og måtte vente ca 1 mnd.

Noen steder er det kortere ventetid enn andre steder. Tønsberg har (relativt) kort ventetid, imens Drammen har kjempe lang. Og dersom man betaler selv kommer man som sagt inn på dagen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...