Gå til innhold

Shatika´s tilværelse

shatika

Anbefalte innlegg

Gjest Trulselinemor

Tusen takk for hilsen!

Fredag og søndag blir to spennende dager.

Håper alt står bra til med deg. Tenker på deg.

Er du inne på LM?

Fikk du mail fra adm. ang sletting av brukere?

De sletter brukere som ikke har vært aktive på en vis tid. De er regelmessig opprydding der inne.

Jeg husker ikke i farten om du har registert deg der. Av og til går ting litt i surr for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 1 måned senere...

Jeg forsømmer denne boka kraftig ser det ut som, men men ;) Her er alt bare bra iallefall.. tida flyr utrolig fort og om to uker så er det eksamen, så her blir det myyye oppgaveskriving og lesing i dagene som kommer !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Ambra :klem:

Gleder meg til å få sendt fra meg oppgaven til siste veiledning. Klarer liksom ikke helt å fokusere på eksamenslesing før den oppgaven er ute av verden..

Sol og glatt her i dag!! Herlig med fint vær iallefall :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

• 3 uker senere...

Denne boka har jeg ikke sett før nå, men det ser ikke ut til at det er all verdens liv her heller for tiden.

Jeg vi i alle fall ønske deg en

GOD JUL

OG

ET RIKTIG GODT NYTT ÅR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle julehilsninger :nisse: Og god jul til dere alle sammen :nisse:

Du har nok rett i det Fjellrypa, at det ikke har vært så mye liv i denne dagboka i det siste - dagene flyr så alt for fort syns jeg. Er innom og leser litt da og oppdaterer meg i bloggene men blir sjelden til at jeg skriver noe.. Skal prøve å skjerpe meg litt;)

Jula er iallefall godt i gang, og den har vært veldig koselig hittil iallefall. Slapper av og koser oss med god mat, kaker og litt for mye godteri, men det hører jo med til jula det. :nisseblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for nyttårshilsninger, jenter :kose:

Jeg har tatt i bruk bloggen igjen, satser på å bli flinkere til å oppdatere den enn her :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 2 måneder senere...

Jeg var sikker på at du hadde en dagbok, men fant den ikke med en gang. Den var på vei over til side 3, men nå håper jeg vi klarer å holde den på side 1.

Stikker innom igjen senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 måneder senere...

:vinke:

Deg er det lenge siden jeg har sett! Ble så glad når jeg så deg her, og at du er gravid! :hoppe::danse:

Når er termin, og vet dere kjønn? *nysgjerrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...