Gjest Trulselinemor Skrevet 14. oktober 2008 #21 Del Skrevet 14. oktober 2008 Tusen takk for hilsen! Fredag og søndag blir to spennende dager. Håper alt står bra til med deg. Tenker på deg. Er du inne på LM? Fikk du mail fra adm. ang sletting av brukere? De sletter brukere som ikke har vært aktive på en vis tid. De er regelmessig opprydding der inne. Jeg husker ikke i farten om du har registert deg der. Av og til går ting litt i surr for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 15. oktober 2008 #22 Del Skrevet 15. oktober 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 16. november 2008 Forfatter #23 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg forsømmer denne boka kraftig ser det ut som, men men Her er alt bare bra iallefall.. tida flyr utrolig fort og om to uker så er det eksamen, så her blir det myyye oppgaveskriving og lesing i dagene som kommer !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambra Skrevet 17. november 2008 #24 Del Skrevet 17. november 2008 Der var du jo Lykke til med oppgaveskriving og eksamen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 18. november 2008 Forfatter #25 Del Skrevet 18. november 2008 Takk, Ambra Gleder meg til å få sendt fra meg oppgaven til siste veiledning. Klarer liksom ikke helt å fokusere på eksamenslesing før den oppgaven er ute av verden.. Sol og glatt her i dag!! Herlig med fint vær iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 1. desember 2008 #26 Del Skrevet 1. desember 2008 I gang med eksamen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 4. desember 2008 #27 Del Skrevet 4. desember 2008 Lykke til med eksamen Tusen takk for PM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 21. desember 2008 #28 Del Skrevet 21. desember 2008 Dytter deg over til side 1. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 21. desember 2008 #29 Del Skrevet 21. desember 2008 Denne boka har jeg ikke sett før nå, men det ser ikke ut til at det er all verdens liv her heller for tiden. Jeg vi i alle fall ønske deg en GOD JUL OG ET RIKTIG GODT NYTT ÅR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 24. desember 2008 #30 Del Skrevet 24. desember 2008 Innom for å ønske deg en riktig god jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 26. desember 2008 Forfatter #31 Del Skrevet 26. desember 2008 Tusen takk for alle julehilsninger Og god jul til dere alle sammen Du har nok rett i det Fjellrypa, at det ikke har vært så mye liv i denne dagboka i det siste - dagene flyr så alt for fort syns jeg. Er innom og leser litt da og oppdaterer meg i bloggene men blir sjelden til at jeg skriver noe.. Skal prøve å skjerpe meg litt;) Jula er iallefall godt i gang, og den har vært veldig koselig hittil iallefall. Slapper av og koser oss med god mat, kaker og litt for mye godteri, men det hører jo med til jula det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 31. desember 2008 #32 Del Skrevet 31. desember 2008 GODT NYTTÅR Håper vi holder kontakt i 2009. Ønsker deg et kjempe flott år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 1. januar 2009 #33 Del Skrevet 1. januar 2009 Et nytt år har startet. Jeg håper å se mer til deg i 2009. Et riktig godt nytt år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #34 Del Skrevet 2. januar 2009 Takk for nyttårshilsninger, jenter Jeg har tatt i bruk bloggen igjen, satser på å bli flinkere til å oppdatere den enn her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 2. januar 2009 #35 Del Skrevet 2. januar 2009 Da skal jeg lete etter deg der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 4. januar 2009 #36 Del Skrevet 4. januar 2009 Takk for hilsen i boka mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambra Skrevet 4. januar 2009 #37 Del Skrevet 4. januar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Heart* Skrevet 7. mars 2009 #38 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg var sikker på at du hadde en dagbok, men fant den ikke med en gang. Den var på vei over til side 3, men nå håper jeg vi klarer å holde den på side 1. Stikker innom igjen senere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 28. september 2009 #39 Del Skrevet 28. september 2009 Deg er det lenge siden jeg har sett! Ble så glad når jeg så deg her, og at du er gravid! Når er termin, og vet dere kjønn? *nysgjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå