Gjest Alabama Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Har hatt smerter som minner om mensmurringer i underlivet i snart en mnd. nå. Kjenner det ikke hele tiden, det kommer i perioder, og er ikke veldig vondt, bare litt ubehagelig og skummelt. Føles som eggløsningssmerter, for dem som har kjent det. Noen ganger er det på v. side, andre ganger på h. side, og en dag jeg hadde sex (dyp penetrering) fikk jeg vondt i det som må ha vært livmor/livmorhalsen. Hadde mensen for snart to uker siden. Blødde kun en dag, mot tre-fem som jeg vanligvis gjør. Har tatt graviditetstest som var negativ og har legetime neste uke. Noen som har hatt det på samme måte? Eller vet hva det kan tyde på?
Gjest bente85 Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 Hvor lang tid etter at du hadde sex, tok du testen?
Gjest Alabama Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 Tok testen for en uke siden, altså en uke etter mensen.
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2008 #5 Skrevet 24. september 2008 Har du oversikt over menssyklusen din, slik at du vet det var ca en måned siden forrige gang, før siste blødning? Hvis ikke kan det hende du er gravid, men testet for tidlig. Ellers kan det selvsagt være andre ting, så lurt med legetime
Gjest Alabama Skrevet 24. september 2008 #6 Skrevet 24. september 2008 Har oversikt over syklusen, så var riktig tid. Men varte som sagt bare en dag. Har hørt at man kan få uregelmessige menstruasjoner av cyster da...
SnuppiLuppi Skrevet 25. september 2008 #7 Skrevet 25. september 2008 Har hatt smerter som minner om mensmurringer i underlivet i snart en mnd. nå. Kjenner det ikke hele tiden, det kommer i perioder, og er ikke veldig vondt, bare litt ubehagelig og skummelt. Føles som eggløsningssmerter, for dem som har kjent det. Noen ganger er det på v. side, andre ganger på h. side, og en dag jeg hadde sex (dyp penetrering) fikk jeg vondt i det som må ha vært livmor/livmorhalsen. Hadde mensen for snart to uker siden. Blødde kun en dag, mot tre-fem som jeg vanligvis gjør. Har tatt graviditetstest som var negativ og har legetime neste uke. Noen som har hatt det på samme måte? Eller vet hva det kan tyde på? Det kan jo være pga cyster på eggestokkene, som PCOS, men det kan også være endometriose og sånn. Håper legen finner ut av det :-). God bedring!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå