Gå til innhold

Har ett problem i gym

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg dusjer, skifter men når jeg skifter så blir boxeren min bløt på ett eller annet vis og vi har sånne stoler som gjør at du kan se om du er bløt der nede så når du sitter så blir det vist men hvorfor skjer dette? jeg er tørr når jeg tar den på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor på bokseren blir det bløtt? Og stoler(??), hvem kan se om du er bløt eller ikke??

Skrevet
Hvor på bokseren blir det bløtt? Og stoler(??), hvem kan se om du er bløt eller ikke??

Når jeg er ferdig med å tørke er jeg tørr, men jeg blir bløt etter av en merkelig grunn, vet ikke hvorfor. Og hvis jeg er bløt blir det vist på stolen siden den er svart og svart blir vist visst noe er bløt

Skrevet

Kan nok ikke hjelpe deg med den nei..

Troll??

Skrevet

Det åpenbare løsningsforslaget her er sånne plastikk-bukser man har utenpå tøybleier! :klemmer:

Skrevet

Siden dette skjer når du har hatt gym er det vel en sjanse for at du, selv etter å ha tørket deg tørr etter trening, fremdeles er litt varm og svetter litt. Evt. kan det også, hvis du spyler deg godt i underlivet, være litt vann som renner ut igjen.

Skrevet
Siden dette skjer når du har hatt gym er det vel en sjanse for at du, selv etter å ha tørket deg tørr etter trening, fremdeles er litt varm og svetter litt. Evt. kan det også, hvis du spyler deg godt i underlivet, være litt vann som renner ut igjen.

Ok, hva kan jeg gjøre for å hindre det?

Skrevet
Ok, hva kan jeg gjøre for å hindre det?

Tørke godt og vente litt med å ta på deg klærne. Og gjerne tørk like før du skal ta på deg klærne også, hvis du har ventet litt.

?

Skrevet
Tørke godt og vente litt med å ta på deg klærne. Og gjerne tørk like før du skal ta på deg klærne også, hvis du har ventet litt.

?

Ikke noe annet?

Skrevet

Det kommer vel an på hvor fuktigheten kommer fra. Hjelper det ikke å bruke truseinnlegg?

Skrevet
Ikke noe annet?

Hva annet da? Bleie? Eller som de andre sier: talkum eller truseinnlegg.

Skrevet
Ikke noe annet?

Gå på do før du kler på deg (med håndkleet rundt deg), og tørk deg med papir i underlivet. Da merker du fort om det er vann, svette eller utflod. Og da finner du ut hvor det kommer fra. Og best av alt: ingen ser det, og bokseren forblir tørr når du så tar den på deg.

:)

Skrevet

Er det bare jeg som fikk inntrykk av at TS var gutt? Høres så feil ut med utflod etc i hodet mitt :klø:

Skrevet
Er det bare jeg som fikk inntrykk av at TS var gutt? Høres så feil ut med utflod etc i hodet mitt :klø:

Hehe, når du sier det er det vel flere gutter enn jenter som bruker boksere. Men jeg antok automatisk at det var en jente, siden det er på "kvinneguiden" og det ikke ble nevnt noe annet. Men hva vet vel jeg? :fnise:

Skrevet

Hehe, ja som sagt så ER vi jo på Kvinneguiden, og det finnes nok av boksere for jenter. Men hva vet jeg ;)

Skrevet

Jeg tenkte også det først. :P

Skrevet
Dette er en gutt som hinter til sæd

signerer denne.. leste i gjennom tråden en gang til, det er jo ganske åpenlyst.

så teit

Skrevet

Jeg tenkte også at det var en gutt. Men hva pokker var det med de stolene...? :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...