Gå til innhold

Rettmessig fornærmet?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_bekymret
Skrevet

Må jeg forstå mor bedre? Er hun rettmessig fornærmet?

Hvordan får jeg mor til å forstå at jeg planlegger mitt eget bryllup slik jeg vil ha det, og ikke for å fornærme henne.

Kirken er "hans" da kirken jeg hører til, og også mor, er mindre pen.

Selskapet i telt skjer på plena nedforbi svigers, fordi de har en plen som er stor nok til telt til 110 gjester.

Farfar vier, fordi han faktisk er i familie og den eneste som kan vie i familien.

Dato for bryllup er på fars bursdag, fordi det blir forlovelsesdatoen baklengs og første lørdagen nøyaktig ett år etter forlovelsen.

Tilfeldigheter i mine øyne, ikke lett å forstå for andre tydeligvis, ikke mor i allefall...

Hvordan involvere henne nå slik at hun ikke føler seg utelatt og videre fornærmet.

Er det noen spesifikke ting som en mor er den beste til å ta seg av? Som er vanlig at en mor tar seg av? Tips taes i mot med stor takk!!

Merker det ble mye spørsmål her og vet ikke om jeg har klart å holde meg til tema... Blir glad for hjelp uansett!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg syns ikke det var noe å bli fornærmet her, da alt var ganske logisk og burde jo ikke være vanskelig å skjønne.

Men involver henne i brudekjole feks,-ta henne med på titting og prøving. Det syns hun helt sikkert er stas.

Be henne om tips til kake (de fleste mammaer er jo litt kakete :) )

Og pynting! Blomster osv :)

Endret av Lille Rosa
Skrevet

Eg og har litt samme problemet med min mamma. Men eg har involvert ho i utforminga av inbydelsane, og har tenkt å ta ho med i brudesalong. :)

Det virkar som mødre aller helst vil at ein skal holde bryllaupet der ein kjem i frå, men det er jo ikkje alltid at det er det beste alternativet.. :sjenert:

Eg synst vertfall det er viktig å gjere det ein føler er det riktige for dokke, for det er faktisk dokke som skal gifte dokke! :)

Gjest Gjest_bekymret
Skrevet

Kjekt å høre!

Jeg har også tenkt å få hjelp av henne med innbydelser når vi kommer så langt, og blomster og ellers andre slike ting.

Følte liksom at de første grunnleggene tingene som tid og sted var mitt valg. Men da løser deg seg nok ja....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...