Gå til innhold

Tatovering

Gjest Gjest_Gina_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Gina_*
Skrevet

Jeg har litt lyst på tatovering på undersiden av håndleddet. Det er så fint!!

Forslag til hva man kan ha der, som er litt personlig? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva som er personlig for deg vet vel bare du, men anbefaler deg å tenke veldig nøye igjennom hva du eventuelt vil tatovere før du gjør det. Spesielt på håndleddet hvor den er veldig synlig.

Gjest Gjest_Maggie_*
Skrevet

Noen som vet hvor man får henna-tatovering i Trondheim?

Skrevet

hvis det er din første vil jeg sterkt fraråde deg å ha den der. for det første er det grisevondt, for det andre så blir man fort lei når man ser den heele tiden. (ja jeg har tættis der, hatt den i mindre enn ett år og jeg skal fikse på den.)

men sånn over til det du egentlig spurte om hehe

kanskje initialene dine el no?det er ihvertfall noe som kommer til å følge deg livet ut.

• 3 måneder senere...
Skrevet

skal ta tatovering på venstre side på halsen å lurer på om det gjør veldig vondt?

Skrevet

Hvis du ikke selv klarer å bestemme deg for hva du vil tatovere, vil jeg anbefale deg å tenke mye mer over saken før du eventuelt anskaffer blekk.

Tatoveringer bør imo være personlige. Det å gå for det første og beste motivet kommer ganske sikkert til å føre til at du angrer. Finn et motiv som du selv liker, snakk med tatovøren din, og sitt igjen med et motiv som du faktisk kan være stolt over å ha på kroppen din.

@ravna89: Smerte er veldig individuelt, men så vidt meg er bekjent er ikke halsen av de verste stedene man kan blekke seg.

Skrevet

Hvis du er HELT sikker på din egen smak, er det helt greit å ha på håndleddet... Har selv tattis der, men er designer og vet veldig godt hva jeg liker selv. Har to blomster fra Thailand som er for å minne om da jeg giftet meg der. Man bør ta noe personlig, ja... Men har selv flere steder på kroppen og vil si at håndleddet er det desidert vondeste stedet jeg har tatt det på. Årene hovnet skikkelig opp, og jeg fikk samme smerter som ved senebetennelse..... Men man ser den ofte så tror man kan bli fort lei hvis man ikke liker motivet så godt....

Skrevet

Du må selv finne ut av hva du vil ha. Ikke ta på håndleddet bare fordi det er fint. Det er mote nå, og det går fort av moten også.

Det beste er å tenke på et motiv noen år, tror jeg, og så ta det. Jeg har feks tenkt på å ta det samme motivet på samme sted siden jeg var ca 15. Fyller 18 om noen måneder, og da skal jeg ta det :)

Å bruke masse penger på noe du vil fjerne etter et par år er bare dumt. Tenk nøye gjennom dette! Det er ikke som å kjøpe seg en genser man syns er kul. Den kan man ta av og på, med en tatovering er det neimen ikke så lett!

Gjest Gjest_sol_*
Skrevet
skal ta tatovering på venstre side på halsen å lurer på om det gjør veldig vondt?

Jeg kjente det nesten ikke.

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_amalie_*
Skrevet

jeg har på håndleddet. gjorde ikke vondt. men jeg angrer på motivet.

Skrevet

Hvorfor ha tatovering bare for å ha en ?

Vent til du finner et motiv du bare ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...