Gjest postsekk Skrevet 23. september 2008 #22 Skrevet 23. september 2008 Nei Njaa Ja, med beskyttelse
Mathilde89 Skrevet 19. oktober 2008 #23 Skrevet 19. oktober 2008 La oss si at du går ute en dag. Det kommer en mann bort til deg og spør om du vil ha sex med han. Ville du gjort det? Mannen har et helt vanlig utseende. 2 Samme spørsmål, men i dette tilfelle så er mannen ubeskrivelig pen, rene "hollywood-stjernen" (ikke bokstavelig). Ville du ha gjort det? 3 Hva om du fikk 1 million kr? Er du mann? Bytt ut "mannen" med "damen". 1. Tviler... 2. JA ! Hadde angra om jeg ikke gjorde det :O 3. Definitivt Off hørtest skikkelig billig ut der ja
Gjest Betty89 Skrevet 19. oktober 2008 #25 Skrevet 19. oktober 2008 Nei Nei ja viss utseende var ok! (Garantert) 1 mill
gullet76 Skrevet 19. oktober 2008 #26 Skrevet 19. oktober 2008 Nei Ja Ja Og da snakker vi med kondom selvsagt....
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #27 Skrevet 19. oktober 2008 La oss si at du går ute en dag. Det kommer en mann bort til deg og spør om du vil ha sex med han. Ville du gjort det? Mannen har et helt vanlig utseende. 2 Samme spørsmål, men i dette tilfelle så er mannen ubeskrivelig pen, rene "hollywood-stjernen" (ikke bokstavelig). Ville du ha gjort det? 3 Hva om du fikk 1 million kr? Er du mann? Bytt ut "mannen" med "damen". Nei. Nei. Og for å være helt ærlig, jeg vet ikke om jeg hadde hatt sex med en fremmed mann for en million. Jeg kunne trengt pengene, men tanken på å ha sex med en fremmed gjør meg dårlig. Det ville neppe gjort godt for psyken min, og en million er ikke lenger en gigantsum, ett gå-rett-ut-av-fengsel-kort slik det pleide å være. Jeg hadde nok blitt lettere å overtale jo høyere gevinsten hadde blitt, men det hadde fremdeles kostet meg mye... Jeg vet egentlig ikke før jeg eventuelt står der. Dette handler vel om at alle har en pris og at vi alle er horer, men det får så være. Alt kan kjøpes, kapitalisme, pengedrevet samfunn blah blah blah. Det er gammel nytt. ...eller kanskje TS har en million til overs og tester markedet?
Gjest liss Skrevet 19. oktober 2008 #28 Skrevet 19. oktober 2008 Kanskje etter et par øl eller fler. Ja. Ja.
Evinrude_ Skrevet 19. oktober 2008 #29 Skrevet 19. oktober 2008 Om jeg var singel så: 1: Ja 2: Sannsynligvis. (Men jeg hadde dratt hjem til meg, ikke til henne - i fall det var et ransforsøk.) 3: Uten tvil.
lily26 Skrevet 20. oktober 2008 #31 Skrevet 20. oktober 2008 Dere som sier nei, hva med one night stands? Er det greit?
Beast Skrevet 20. oktober 2008 #32 Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Hva har det med saken å gjøre? Det er da noe ganske annet å ha en one night stand med noen som en sannsynligvis har hatt muligheten til å bli litt kjent med og føler seg tiltrukket av fordi man er kåt og begge har lyst, enn å ha sex fordi man får penger for det. For min del er dette to veldig, veldig forskjellige ting. Edit: trykkleif Endret 20. oktober 2008 av Beast
Filur Skrevet 20. oktober 2008 #33 Skrevet 20. oktober 2008 1. Nix 2. Nix 3. Uten tvil. Om min samboer var med i ligningen hadde jeg gjort det uansett. Hadde nok vert en formildende omstendighet om jeg kom hjem med 1.mill på konto etterpå.
mann23 Skrevet 21. oktober 2008 #34 Skrevet 21. oktober 2008 Ja, hvis jeg kunne tent på henne Ja, hvis jeg kunne tent på henne Ja uansett Dere lurer ingen med å si "nei" til 1 million. Alle her hadde gjort det, hands down. Si noe annet blir for show
Gjest Wind Skrevet 21. oktober 2008 #35 Skrevet 21. oktober 2008 Ja, hvis jeg kunne tent på henne Ja, hvis jeg kunne tent på henne Ja uansett Dere lurer ingen med å si "nei" til 1 million. Alle her hadde gjort det, hands down. Si noe annet blir for show Det kan jo faktisk hende at noen av de som sier nei sier nei rett og slett fordi de har mann/samboer/kjæreste, og absolutt ikke kunne tenkt seg å være utro.
Blåbæret Skrevet 21. oktober 2008 #36 Skrevet 21. oktober 2008 Nei Nei Ja om saboeren min hadde tillatt det. Tror ikke han hadde sakt nei om jeg hadde fått 1 mill etterpå.
Gjest ikke hore Skrevet 21. oktober 2008 #37 Skrevet 21. oktober 2008 Hvis jeg er i forhold er alle nei. Singel: 1. Ja, kanskje. Spørs om det har vært kjemi/spenning/kontakt før spørsmålet. Har opplevd å ha en fyr som jeg alltid hadde øyekontakt med (vi tok samme buss), og det var flørteøyekontakt. Hadde han spurt, så da hadde jeg sagt ja. Selv om han egentlig var et ukjent menneske. 2. Tja... mye mer tvilsomt. Spør han fordi han er så pen at han tror alle ønsker å ha sex med han? At alle bør være takknemlig for å ha sex med han? Hahahahaha.. 3. Aldri i livet.
Beast Skrevet 21. oktober 2008 #38 Skrevet 21. oktober 2008 Ja, hvis jeg kunne tent på henne Ja, hvis jeg kunne tent på henne Ja uansett Dere lurer ingen med å si "nei" til 1 million. Alle her hadde gjort det, hands down. Si noe annet blir for show Eller så er det fordi man: A) vet at man ville fått store problemer med psyken dersom man hadde sex for penger (vet det er mange som ikke hadde hatt noen problemer med det, men det ville jeg). B) ikke ville stolt på at pengene var rene og ikke stjålet. C) har en partner og ikke ville vært utro for penger. D) ikke ville stolt på en person som tilbød såpass mye for et samleie (kanskje han har HIV/aids eller noe annet virkelig forferdelig som man risikerte å bli smittet av, f.eks.) E) man synes faktisk at ens egen integritet er langt viktigere enn penger. For min del gjelder alle de overnevnte punktene, og jeg kunne sikkert ramset opp flere. At noen synes det hadde vært greit har jeg ingen problemer med, men jeg ville ikke ha gjort det selv.
Gjest Betty89 Skrevet 22. oktober 2008 #39 Skrevet 22. oktober 2008 Av alle menn som har svart, har ingen menn svart nei på en av de 3 punktene Er det ikke typisk ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå