Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Blir så irritert altså. Jeg hater bush akkurat nå. En kompis av meg sa at bush planla å bombe somalia for å teste ut nye raketter.

Hater USA og bush er dum i hode vis han tror det er bedre å bombe landsbyer enn å bombe ørken der ingen bor.

Hva tenker dere om dette

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva tenker dere om dette

At trådstarter en en fjortis som enda ikke har lært seg debatteknikk eller verdien av å sjekke ut kilder selv. :)

Skrevet

Kjenner kompisen din Bush?

Finnes det noe kilder om dette?

Har Bush selv sagt dette på en pressekonferanse kanskje?

Eller er dette bare en dårlig form for å pröve å skape debatt?

*holder en knapp på sistnevnte*

Skrevet

Tror du burde sjekke noen kilder. Men overskrifta er på alle måter ikke et dårlig bidrag til forumet :lur:

Skrevet
At trådstarter en en fjortis som enda ikke har lært seg debatteknikk eller verdien av å sjekke ut kilder selv. :)

At du gadd å svare i det hele tatt.

Skrevet
At du gadd å svare i det hele tatt.

*Host* du da? *host*.

Skrevet
Blir så irritert altså. Jeg hater bush akkurat nå. En kompis av meg sa at bush planla å bombe somalia for å teste ut nye raketter.

Hater USA og bush er dum i hode vis han tror det er bedre å bombe landsbyer enn å bombe ørken der ingen bor.

Hva tenker dere om dette

De som tror på rykter og sladder er ikke mye klokere.

Skrevet

Hva tenker dere om dette

Hvordan våger du og fornærme sjimpansebæsjen på den måten.

Skrevet

Hva tenker dere om dette

Jeg tenker at ts ikke kan stave. Jeg tenker at ts går på ungdomsskolen. Jeg tenker at ts ikke har lært seg verdien av kildekritikk ennå. Det tenker jeg.

Gjest Apropos sjimpanser, negre og bæs
Skrevet

Jeg er for så vidt enig i at det er ekstremt irriterende når folk velger å bombe negre i Afrika når det er negrene som har funnet veien hit til Vesten som er problemet :angry:

Gjest Gjest_gJEST_*
Skrevet
Jeg er for så vidt enig i at det er ekstremt irriterende når folk velger å bombe negre i Afrika når det er negrene som har funnet veien hit til Vesten som er problemet :angry:

:nei:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...