Que Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Åkei. Here's the thing: Jeg sluttet på p-pilla (yasmin) i slutten av juli og fikk da mensen (pillemens), på samme måte som ved sukkerpillene. 4 uker senere fikk jeg mensen igjen. Dette må da ha vært såkalt "ekte" menstruasjon. Jeg var glad og lettet fordi det viste seg at kroppen tydeligvis hentet seg fort inn etter pilleslutt og at syklusen sannsynligvis ville blir regelmessig ganske fort. 2 uker senere (dette er nå litt over 2 uker siden) tok jeg en angrepille, fordi jeg og samboeren min fortsatt ikke var helt sikre på om vi ville ha barn ennå eller ikke. Senere har vi funnet ut at det vil vi. Uansett, jeg fikk mensen 4 dager før forventet, men tenkte at det sikkert skyldes angrepilla og tenkte ikke noe mer over det. Det eneste jeg synes var rart var at jeg ikke blødde så mye i de første dagene som jeg vanligvis gjør, dette kom først på dag 3 og 4. På dag 5 var det mindre og mindre blod utover dagen og utover natten hadde jeg ikke blødd noenting på flere timer. Tenkte da at mensen var over for denne gang. Men kvelden etter (i går kveld) begynte jeg å blø igjen og det gjør det fortsatt.. Hva skjer med kroppen min??? Jeg har nå hatt mensen i nesten 8 dager. Det er lenge!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå