broadwaygirl Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 (endret) Jeg har nettopp sluttet på minipilla Cerazette for å se om sexlysten kommer tilbake. Jeg har elsket å gå på disse pillene fordi jeg slapp alt som het menstrasjon. Hva er det jeg kan forvente de neste ukene når det gjelder blødning og andre ting? Vil alt være uregelmessig? Endret 21. september 2008 av broadwaygirl
Lissi Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Hos meg gikk det 8 uker før mensen kom tilbake. Noen småblødninger første mnd så stabil syklus med 26 (!!Kortere enn før!!) dager. Jeg også likte cerazette godt. Kjekt å slippe mens.
Knøttet Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 Det er jo umulig å si, siden dette er individuelt men det visste du sikkert Det som skjedde med meg var at jeg ikke fikk igjen mensen før det var gått 1 1/2 måned ca og etter det var alt normalt- regelmessig mens og tilbake til det vanlige, utenom at kvisene jeg fikk av Cerazette ikke gikk bort
Motebamsen Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 Huff, ja. Når jeg sluttet fikk jeg en gigablødning og hadde utrolig vont. Så ha smertestillende og varmeflaske hjemme, slik at du er forberedt på det. Men det behøver ikke si at det skjer med deg da, men det er alltid bra å være føre var.
Lissi Skrevet 21. september 2008 #5 Skrevet 21. september 2008 Jeg fikk ingen smerter, og har kort blødning. Tror ikke du trenger grue deg. Du blir god som ny:)
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2008 #6 Skrevet 22. september 2008 Så du slutter pga nedsatt sexlyst? Noen som vet om cerazette er "kjent" for å føre til nedsatt sexlyst? Jeg bruker også cerazette. Har sluttet i perioder pga singel og null sex, og så pga en operasjon. I førstnevnte periode traff jeg kjæresten min, og hadde en sexlyst som var helt på topp, og kroppen min fungerte som den skulle.. Nå, etter litt over et år er dessverre ikke sexlysten den samme. Litt tørr er jeg også. Lurer nå på om dette er pga cerazette..? Og dessuten, hvilke alternativer finnes? Kobberspiral har jeg hørt om, kanskje det er en mulighet?
broadwaygirl Skrevet 22. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. september 2008 Så du slutter pga nedsatt sexlyst? Noen som vet om cerazette er "kjent" for å føre til nedsatt sexlyst? Jeg bruker også cerazette. Har sluttet i perioder pga singel og null sex, og så pga en operasjon. I førstnevnte periode traff jeg kjæresten min, og hadde en sexlyst som var helt på topp, og kroppen min fungerte som den skulle.. Nå, etter litt over et år er dessverre ikke sexlysten den samme. Litt tørr er jeg også. Lurer nå på om dette er pga cerazette..? Og dessuten, hvilke alternativer finnes? Kobberspiral har jeg hørt om, kanskje det er en mulighet? Jeg fikk beskjed av legen å bytte p-piller helt til jeg fant en som ikke hindret sexlysten, men nå skal jeg slutte på cerazette en periode for å se om det er den som gjør at jeg har mistet sexlysten, og hvis det ikke er den så har jeg et litt større problemer...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå