Gå til innhold

Mensen i snart 3 uker

Fremhevede innlegg

Skrevet

For ca 3 mnd siden begynte jeg på p-piller (Mercilon). Jeg snakket med legen om utsetting av mensen, og fikk beskjed om at dette ikke var skadelig. Så, jeg har valgt å aldri ta sukkerpillene, men bare begynne på nytt brett hver gang jeg egentlig skulle hatt mensen. Fikk beskjed av legen om at det var normalt å ha litt blødninger innimellom, så jeg tenkte ikke noe over det da jeg fikk mensen for nesten 3 uker siden.

De to første ukene var det ikke et problem, blødningene var så små at jeg ikke merket noe til det. De siste dagene har det plutselig blitt kraftigere blødninger og jeg blir ofte kvalm (har aldri hatt mensensmerter før).

Hva kan være galt? er det kanskje feil p-piller for meg?

Og er det noen som har opplved dette selv? Orker ikke tanken på å ha mensen i en mnd..!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om jeg forstod helt riktig. Men du har tatt flere brett sammenhengende uten pause? Selv om man kan hoppe over uka et par ganger, må man ta en pause innimellom, minimum mellom hvert 3.brett. (dvs 3*3 uker)

Om det stemmer at du har gått for lenge uten pause, ville jeg tatt 7 dagers pause for så å begynne på nytt igjen. Slutter det ikke da, ville jeg gått til lege.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...