Gjest Gjest Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Jeg er avd spl på et sykehjem, noe som i starten var spennende. Føler at jeg har fått nok av hele jobbe, stressnivået er altfor høyt. Kjenner at det ikke er langt igjen før jeg er utbrent. Ditt vil jeg ikke, derfor ser jeg meg om etter andre muligheter. Føler meg også veldig alene som avd spl, ønsker arb kollegaer som jeg kan diskutere med, finne på ting sammen med etc. Slik er det ikke nå. Hvilke muligheter har jeg som spl, må jobbe dagtid pga fam? Noen med gode forslag?
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Vet ikke om jeg har noe godt svar, men jeg har vært i akkurat samme situasjon, og etter ett år som leder gav jeg opp. Var som deg i ferd med å bli utbrent, fikk ikke sove, drømte jobb, sure oppstøt fra magen "bestandig", fikk aldri gå hjem når klokka var der, hadde aldri nok personale på jobb, pålegge arb.takerne overtid osv.osv. Tror rett og slett ikke jeg egner meg som leder, et ærlig svar. Jobber nå som sykepleier i ei fagstilling på sykehuset, kun d-vakter samt helger. Jobbet også en periode kun n-vakter, 50% stilling. Ikke det ideelle, men jeg klarte ikke å fortsette i lederjobben. Ikke brenn deg ut! Finn noe annet å holde på med. Butikk? Nattstilling? Hjemmetjeneste? Sykehus? Apotek? Legekontor?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå