Småkjekset Skrevet 21. september 2008 #21 Skrevet 21. september 2008 Nei ikke i helgen, for jeg har vært alene.. Men gleder meg til morgendagen
Beast Skrevet 21. september 2008 #22 Skrevet 21. september 2008 (endret) Nope. Blir fint lite på meg når typen bor i et annet land... *savne* Men han kommer på besøk om ca to måneder, så da blir det hurramegrundt! Endret 21. september 2008 av Beast
Bomullstrusa Skrevet 21. september 2008 #23 Skrevet 21. september 2008 jepp, drakk meg full og pulte en fyr som hadde kjærste=S
B.A. Skrevet 21. september 2008 #24 Skrevet 21. september 2008 Ja det gjorde jeg, og han var fantastisk
tomatsuppe Skrevet 22. september 2008 #30 Skrevet 22. september 2008 Jepp! 1 gang fredag, 2 ganger lørdag og 1 gang søndag. Fint å ha frihelg:)
Muffinsdilla Skrevet 22. september 2008 #31 Skrevet 22. september 2008 Jepp! Elsker kjæresten min Ble mer enn en gang for å si det sånn!
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2008 #32 Skrevet 22. september 2008 Jammen ble det noe på meg allikevel. Han kom søndagsnatta!
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2008 #33 Skrevet 22. september 2008 Nei , men jeg fikk orgasme av å tenke på pulings uansett.
MaryJ Skrevet 22. september 2008 #34 Skrevet 22. september 2008 jupp! meg og kjæresten snek oss inn i ett uferdig boligkompleks midt på natta og hadde heftig sex blant betong og sponplater. hell yeah!
Gjest Trine66 Skrevet 25. september 2008 #35 Skrevet 25. september 2008 5 ganger fra torsdag til søndag (4 ganger med en mann og 1 gang med en annen). Jeg var på reise, gubben var hjemme og fikk rapporter etterhvert, han ble steinkåt av det, så da ble det 2 runder med han når jeg kom hjem på mandag
Confidence Skrevet 25. september 2008 #37 Skrevet 25. september 2008 (endret) Naj Og har ikke fått meg no på 7 måneder Oj...det var lenge... Mitt svar : Nei, men det dukker vel opp noen på min vei snart får jeg håpe Endret 25. september 2008 av Confidence
Gjest Småsnuppa Skrevet 25. september 2008 #38 Skrevet 25. september 2008 Jeg husker ikke helt om det var noe sex her i gården sist helg, men blir ihvertfall det denne helga, tenker jeg, for da har vi gått og gleda oss til at den månedtlige uka er over...
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2008 #39 Skrevet 25. september 2008 Nope. Dumpa typen på fredag i stedet jeg...
Skade Skrevet 25. september 2008 #40 Skrevet 25. september 2008 Nei, typen var borte, så da ble det ikke noe... Men han kommer hjem igjen i morgen, og da kan det jo hende det blir litt sengekos...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå