Gjest Grafica Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Jeg lurer på om jeg rett og slett har fått en muskelskade eller lignende i låret. Har i flere måneder slitt med vondt i høyre låret. Det er ikke kronisk, men kommer gjerne i bil, eller når jeg har sittet lenge. Det er ikke visse stillinger som føles bedre eller verre, jeg må konstant bytte sitteposisjon. Smerten ligger langs hele låret, litt til høyre for "toppen". Kjennes ut som om det ligger dypt, men samtidig så er det i muskelen, for det hjelper littegranne om det jeg masserer på det (bare at jeg synes det er vondt/ubehagelig å massere lårene generelt, så greier ikke gjøre det så mye). Blir ikke klok på hva det er, av og til gjør det vondt en hel uke, for så at jeg kjenner det to-tre ganger de neste to ukene. Jeg ser ikke noe mønster med aktivitetsnivå heller.
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Svært ofte vil kilden til smerten ligge et helt annet sted enn der smerten kjennes. De gangene jeg har hørt om tilsvarende smerter som du snakker om så har det gjerne vært knyttet til diskene i korsryggen men spredd seg ned i rompa og låret. Uansett høres det ut som noe du bør sjekke med en fysioterapeut. Ut over øvelser du får av fysioterapeuten så er Pilates og Iyengar yoga de beste måtene å trene opp kroppen for å rehabilitere seg fra skader.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå