Gjest lucky08 Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 (endret) jeg skal til London, og skal kjøpe et Travel card. Det står da at jeg kan bruke det på National Rail, men det jeg ikke helt finner ut av, er om National express tilhører under national rail, slik at jeg kan bruke travelcardet mitt på toget som jeg skal ta.. Vet noen noe? Jeg prøver å google men finner ikke ut av det. Endret 21. september 2008 av lucky08
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Regner med at det er til/fra flyplass du tenker på. Flyr du til Heathrow tar du tuben og City airport DLR. Flyr du til Gatwick tar du IKKE Gatwick Express men Brighton toget til London Bridge for halv pris (med mindre du skal i nærheten av London Victoria og vil spare litt tid) National Rail som er inkludert er lokaltog innenfor sone 1-6 ------------------------------------------ Express trains, not covered by your Travelcard, operate from Heathrow, Gatwick and Stansted Airports. For further information on timetables and ticketing, please visit: kilde : http://www.londontravelpass.com/transport.asp http://www.tfl.gov.uk/gettingaround/1106.aspx
Gjest lucky08 Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 takk for svar. vi flyr til stansted... også skal vi se på fotball kamp, og siden det ligger i sone 3 og vi har travlcard for inntil 6 soner kan vi i hvertfall bruke travelcardet på toget da.
Busy Lizzie Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 Ja du kan bruke det tom sone 6, men husk at Stansted er utenfor denne sonen så for deg lønner det seg vel å bare kjøpe travelcard for some 1-4 (tror ikke man kan kjøpe bare 1-3) Husk at med travelcard can du reise så mye du vil med tuben, buss og trikk. God tur !
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå