Gjest Gjest Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Under samleie når jeg ligger på ryggen og tar beina mine langt bakover mot hodet får jeg veldig vondt "mellom" magen og tissen når samboeren støter hardt og middels hardt inni meg. Det er som når man har menssmerter der, stikkende og vondt. Jeg har mye vondt i korsryggen og leste at det kunne ha en sammenheng med vondt i ryggen og smerter i underlivet under samleiet. Andre som har vært borti dette?
SnuppiLuppi Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Under samleie når jeg ligger på ryggen og tar beina mine langt bakover mot hodet får jeg veldig vondt "mellom" magen og tissen når samboeren støter hardt og middels hardt inni meg. Det er som når man har menssmerter der, stikkende og vondt. Jeg har mye vondt i korsryggen og leste at det kunne ha en sammenheng med vondt i ryggen og smerter i underlivet under samleiet. Andre som har vært borti dette? Jeg har så vidt vært borti det i perioder. tror det har noe med at penis kommer langt inn, og jeg tror også det er helt ufarlig, dog ubehagelig da;)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå