Gjest Svivel Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Nå er Marianne Aulie i media igjen - og igjen så er hun naken... Se her. Jeg liker bildene hennes. Skulle gjerne hatt et sånn klovnebilde. JJeg synes mye av kritikken mot henne er urettferdig. Og da tenker jeg spesielt kunstkritikken. Bildene hennes er godt likt av mange og de er også mye mer tilgjengelig i form enn vanskelig abstrakte bilder. Kunst for folk flest vil jeg si - uten at jeg kan noe om håndtverket i seg selv. Mange kritikere mener vel at det ikke er faglig godt og for komersielt... Ellers så synes jeg at Marianne er en veldig pen jente, g hun har ingenting å skamme seg over utseendemessig. Dette innlegget er ikke skrevet fordi jeg er misunnelig eller fordi jeg ikke liker kunsten hun lager. Men fordi jeg ikke helt forstår hvorfor hun må vise seg naken i litt spesielle situasjon (både naken, brenne bilder naken - og selvføgelig med pressen tilstede men TV2s GodKveldNorge i spissen). Er dette ren eksibisjonisme eller grenser det litt til prostiuasjon for å selge....? Hvorfor tror dere hun kler av seg?
AnetteR Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Var litt oppgitt i går jeg også, ja. (God kveld norge). Synes jeg så noe liknende for et år siden. Men det er vel oppmerksomhet=økt salg= mer penger. Jeg fatter bare ikke at TV kanalene gidder, men de vet vel at flere benker seg foran TVen når de har kjørt hardt på reklame av en naken Aulie hele uka.
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 Lurer på om hun hadde gjort det samme om hun ikke hadde hatt så slank kropp? Tenk deg 4o kilo tyngre, valk rundt magen og dissende overarmer og hengepupper... Tror ikke hun hadde vært like ivirig på naken-performance da. Så da er det kanskje bare for å vise seg frem da?
Gjest Glør Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 Sikkert fordi hun liker å vise seg fram, og fordi hun vet at det selger/oppmerksomhet, tenker jeg. Og jeg ser ikke problemet med noen av delene.
lillesky Skrevet 21. september 2008 #5 Skrevet 21. september 2008 Jeg liker absolutt ikke bildene hennes. Og grunnen til at hun kler av seg, det er vel fordi hun liker å få oppmerksomhet. Tipper hun lever etter mottoet "all PR er god PR". Hun får jo oppmerksomhet og selger noe enormt med stygge klovnebilder.
LilleSiri Skrevet 21. september 2008 #6 Skrevet 21. september 2008 Hun er helt utrolig latterlig Bildene er ikke noe fine heller
Gjest Fjøsnisse42 Skrevet 21. september 2008 #7 Skrevet 21. september 2008 (endret) Lurer på om Aulie hadde vært like interessant om hun hadde sett slik ut?: http://i231.photobucket.com/albums/ee159/j...woman_shirt.jpg Img-tag fjernet Bolledeig (mod) Endret 21. september 2008 av Bolledeig
The Kitten Skrevet 21. september 2008 #9 Skrevet 21. september 2008 Jeg antar at hun liker å vise seg frem, i tillegg gir jo økt oppmerksomhet økt salg.
Hoppetaujenta Skrevet 21. september 2008 #10 Skrevet 21. september 2008 (endret) ... Endret 9. september 2018 av Hoppetaujenta
Gjest *Mim* Skrevet 21. september 2008 #11 Skrevet 21. september 2008 Jeg har lite sans for dama, men hun må jo bare holde på med sitt. Annonsene hennes i Aftenposten i det siste er bare barnslige, synes jeg.
TheHairyToothfairy Skrevet 21. september 2008 #12 Skrevet 21. september 2008 Føler meg helt dum, jeg aner ikke hvem Marianne Aulie er fremdeles. HVor burde jeg ha hørt om henne, hva er det hun har gjort som er spesielt? (Bortsett fra å kle av seg)
cilipili Skrevet 21. september 2008 #13 Skrevet 21. september 2008 Har ikke sans for dama jeg heller. Synes bildene hennes er direkte stygge. Og etter at jeg så et intervju med Aune Sand og Aulie sammen så klarer jeg ikke ta henne alvorlig om jeg prøver så hardt jeg kan engang. Lurer på hvorfor noen tror at all PR er god PR.. Stakkars mennesker.
Gjest Fjøsnisse42 Skrevet 21. september 2008 #15 Skrevet 21. september 2008 *Host*jante*host* loven*host* Ja det er det det handler om Selvfølgelig skal man ikke stille spørsmål ved ei dame som kler av seg i ett kjør for å selge "kunsten" sin.
Lise_ Skrevet 21. september 2008 #16 Skrevet 21. september 2008 (endret) Lurer på om Aulie hadde vært like interessant om hun hadde sett slik ut?: http://i231.photobucket.com/albums/ee159/j...woman_shirt.jpg Endret 21. september 2008 av Bolledeig
Gjest Bolledeig Skrevet 21. september 2008 #17 Skrevet 21. september 2008 Tråden er ryddet iht Kvinneguidens regler Bolledeig (mod)
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2008 #18 Skrevet 21. september 2008 *Host*jante*host* loven*host* Er det noe som har satt seg fast i halsen din?
Gjest merra Skrevet 21. september 2008 #19 Skrevet 21. september 2008 Jeg antar at hun liker å vise seg frem, i tillegg gir jo økt oppmerksomhet økt salg. Enig. Og i tillegg har hun jo en veldig fin kropp.
Gjest lillelinn Skrevet 21. september 2008 #20 Skrevet 21. september 2008 men morsom er hun!!! siterer damen : Beyond dritt Hun forstår ikke VG-anmelderens vurdering. - Terningkast én betyr jo at det er dritt, eller beyond dritt, sier hun og fortsetter: - Da kan du liksom ikke løfte en pensel, engang. Og det du har laget har du bare rablet ned. Det stemmer jo ikke. Jeg har lagt ned masse arbeid og slit i disse arbeidene, sier Aulie. men når det er sagt gjør jeg som marianne ......: Vann symboliserer renselse. Jeg vil rense nakenheten for det negative, og seile ut i friheten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå