Gjest bente85 Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 (endret) Igår spiste jeg 2 rundstykker med gulost (norvegia) på, til middag spiste jeg kylling burger med noe slags pommes frites og noe ferdig blandet salat med en dressing på som var veldig sterk (på kafe diner på charlottenbergs shoppingssenter i Sverige), igår kveld spiste jeg 2 baguetter med noe ost, grønnsaker og slikt, som ble stekt i ovenen. Etter det jeg så, inneholdt denne mye fett. :S Husker ikke hva merket heter. Og noe chillinøtter og smarties. Må legge til at jeg har tålt smarties og chillinøtter veldig bra før. Men i løpet av natta hadde jeg nok fått vondt i magen. Eller kanskje jeg kan si mellom gulvet. Dette var smerter jeg ikke hadde hatt før. Så kan jeg få vondt, etter så mange timer, for det var jo langt over 12 timer jeg hadde spist første gang. Så hva kunne det være? Tenkte først på om jeg hadde spist noe jeg ikke tålte, at derfor jeg fikk smertene, men da ville jeg vel ha fått diare også samtidig. Endret 21. september 2008 av bente85
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå