baloo Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Hei, jeg trenger litt hjelp. Jeg går på microgynon og var ferdig med et brett på tirsdag, og begynte på neste brett på onsdag fordi jeg ville hoppe over perioden min. så lurte jeg på om jeg kunne få perioden min nå til uka istedet, altså bare utsette den en uke? er det mulig? Iforhold til å bli gravid er det ingen fare, skal ikke ha sex på en stund fordi kjærsten er borte. Håper det var forstålig det jeg skrev.. Håper noen vet..
Varsia Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 Ja, det er mulig... Så lenge du ikke er pillefri mer enn 7 dager er sikkerheten også bevart..=)
baloo Skrevet 21. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. september 2008 dumt spørsmål?, men er det bare å droppe pillene da? og begynne på nytt brett som vanlig når perioden min er over?
Gjest Wind Skrevet 21. september 2008 #6 Skrevet 21. september 2008 Begynn på nytt brett etter 7 dager (eller mindre, for den saks skyld, kanskje?). Det burde vel gå bra. Kjenner flere som bare dropper sukkerpillene ei uke.
AnetteR Skrevet 21. september 2008 #7 Skrevet 21. september 2008 Om de er monofasiske er det bare å slutte når du vil, så lenge du har tatt de mer enn tre uker. For så å begynne på nytt brett 7 dager senere. Det er ingen risiko for graviditet overhodet. Jeg pleier å ta tre brett i slengen, men akkurat når jeg stopper varierer med når det passer. innimellom stopper jeg midt i brett 3, andre ganger uti brett 4.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå