Gå til innhold

30 Days dagbok


Sopp

Anbefalte innlegg

Som så mange andre har jeg skaffet meg pillene "30 days" Jeg har lar lest alt jeg kommer over om disse pillene, og er nå klar.

Grunnen for denne dagboken er noe jeg leste i en tråd her på kvinneguiden...noen kom med et ønske om at de som gikk på 30 days lagde en egen tråd om det, så her er min.

Jeg tok mine første piller i dag tidlig. Det er anbefalt to om morgenen og to om kvelden.

Jeg har ikke planer om å begynne på treningsstudio eller lignende, men bare leve som normalt og se hva som skjer.

Normalt har jeg en gåtur for dagen ute, i tillegg til mengden jeg går på jobb (jobber i barnehage)

Jeg tenker at det å skrive her med jevne mellomrom vil presse meg til å holde kuren, for nå er jeg jo på en måte mer forpliktet:)

cm rundt livet har jeg ikke målt enda, men legger det inn så snart jeg har gjort det:)

Sopp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 måneder senere...

Hei,

Må bare beklage meg for dere alle. Jeg glemte faktisk at jeg hadde startet denne tråden. SLik er jeg for tiden, glemmer mye mye.

Men en oppdatering skal dere få;)

Jeg fulgte tablettene en mnd, og fikk resultater. Men siden jeg glemte å ta mål osv så har jeg ikke noe å vise til. Men kan si jeg har kommet i gamle bukser, bukser som før ikke gikk igjen.

det eneste jeg er sikker på er at vekta mi ikke er endret. noe jeg finner veldig rart. Etter at jeg sluttet på tablettene så raser målene av meg, klærne begynner å bli store, og jeg kan kjøpe meg mindre størrelser.

ettersom jeg ikke går på tablettene lenger så er jo dette rart, t jeg fortsetter å gå ned i i mål. Kanskje jeg burde endt med en tur til legen...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått på dem i ca. 2 uker, og merker egentlig bare at jeg blir mer oppblåst. Har kanskje gått ned 0,5 kg., men that's it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...