Gå til innhold

Kondom fast i livmortappen??

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gå til legen ETTER FERIEN? HALLO??

Er du klar over hva ulumskheter som kan komme seg inn der? Infeksjoner og annet rusk! Er jo kjempefarlig!

Hvis du venter så lenge kan du jo ikke være helt med!

KOM DEG TIL LEGEN!!!

*litt hissig nå :ler: *

Videoannonse
Annonse
Gjest Change
Skrevet

:o Hallo!!! Du må komme deg til legen!!! Du må IKKE vente, du kan få alvorlige infeksjoner!!

Gjest ~Hanne~
Skrevet

Du er kanskje redd for å bli tatt som småhysterisk om du oppsøker lege. Å fortelle om årsaken til besøket kan føles flaut. Jeg vil anta at det vil være mye flauere å få dratt ut en stinkende bakteriebombe hos gynekologen etter noen uker.

Jo før du kommer deg til lege, jo mindre sjanser er det for alvorlige komplikasjoner.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Min bestevenninne fikk ikke ut pessaret sitt og hun ringte meg (dette var en søndag), jeg tok kontakt med legevakten som fikk tak i en gynekolog. Min venninne mente at jeg var hysterisk men da vi kom ned fikk hun beskjed om at det var helt riktig og ta kontakt med lege umiddelbart slik at hun kunne få ut pessaret.

Tiit, du kan ende opp med en alvorlig infeksjon i undelivet og det er ikke bare noe jeg sier for å skremme deg.

Minnie

Skrevet

Ups, storm herinne jo..... ja,ja, når dere sier det slik så ser jeg jo at det kan virke lenge å vente til etter ferien. Jeg ...... bare ble så fordømt usikker på det hele. Har den ramla ut, eller ei....? Og så kanskje overbeviste jeg meg selv om at den egentlig ganske sikkert umulig kan være der.... når tida går blir ting så uvirkelige. Men jeg vet jo at den falt av, jeg sprang på toalettet, lokaliserte ingenting, og ble kjemperedd. Lette, lette, lette, lette osv. uten resultat...... tida gikk....... usikkerhet. Og JA; redd for å fremstå som idiot for legen. Dere skjønner, jeg må reise laaaaaangt for å komme til gynekolog. Det er liksom ikke bare å stikke innom i lunsjpausen..... kan jeg love dere. Det er et j.... styr! Så derfor. Ikke fordi jeg er dum i hodet, Milla!!

Dessuten har jeg aldri hørt om at noe kan sitte fast over lang tid. Jeg trodde vel at når kondomen ikke kom ut i løpet av et par dager, så kanskje den rett og slett ikke er der....

Ja, nå har jeg forsvart meg nok, synes jeg. Men takk for omsorgen, alle sammen! Jeg vil jo absolutt ikke ha noen infeksjon, det er iallefall sikkert. Jeg lover at jeg i morgen skal ringe til gynekologen og forklare det hele. Så får jeg høre hva han sier. OK? Takk igjen for omsorgen.

Gjest Poirot
Skrevet

OK at det er langt til gymekolog. Men hva med en vanlig lege i første omgang? Er det nærmere?

Er jo lite sannsynlig at den har presset seg inn i livmoren, så en vnalig lege som tar underlivsundersøkelse vil jo sannynligvis se den?

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Lang reisevei er ingen unnskyldning Tiit- hvis den er inni deg kan du bli alvorlig syk.

Minnie

Skrevet

Den kan ikke komme seg inn i livmoren da.

Snakk med gynekologen i morgen du, da får du vite hva du må gjøre.

Lykke til!

Skrevet

Kan ikke la være å være litt nysgjerrig på hvordan dette gikk?!

• 4 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet
Kan ikke la være å være litt nysgjerrig på hvordan dette gikk?!

Du er ikke alene om å lure på det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...