angara Skrevet 22. september 2008 #21 Skrevet 22. september 2008 Jeg skal heller ikke holde tale til brudgommen. Det ville ødelagt dagen for meg, så nervøs ville jeg blitt. Og da er det ikke verdt det. Jeg har heller ikke vært i så mange bryllup der bruden har talt. Min kjære er (heldigvis) ikke vant til dette heller, så han synes det er helt normalt at bare han holder tale av oss. Det kan hende jeg drister meg til å ønske velkommen til bords i noen få setninger, og presentere toastmasteren vår før jeg gir stafettpinnen over til ham. Bare for å bidra med ettellerannet
Abraxas Skrevet 24. september 2008 #22 Skrevet 24. september 2008 (endret) .... Endret 10. mai 2010 av Abraxas
Lavendelsmil Skrevet 25. september 2008 #23 Skrevet 25. september 2008 Jeg har også tenkte å holde tale, men skyver det foran meg. Og nå er det bare litt over tre uker til... Lurer på om det er vanlig at en sier noe både til foreldre og svigerforeldre også når en holder tale til mannen sin? Min mor har gjort og gjør livet ganske vanskelig for meg, så det er så vanskelig å vite hva jeg i såfall skal si til henne og pappa. Noen forslag der ute?
Coriander Skrevet 25. september 2008 #24 Skrevet 25. september 2008 Leker litt med ideen om aa holde en tale, med evt. en visuell dimensjon i tillegg med bilder e.l i power point. Driver med dette til daglig i jobben min, saa det foeles som en naturlig ting aa gjoere, selv om jeg sikkert kommer til aa grine. Har ikke bestemt innhold, det er bare en ide som surrer litt i bakhodet, men jeg vil at den skal vaere humoristisk samt at den skal reflektere og feire det livet vi har levd sammen til da. :rødme: Har aldri forstatt hvorfor bruden ikke skal holde tale...hvorfor ikke, hvis de vil?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå