Gå til innhold

Årets best-i-test vinterdresser/sko

Fremhevede innlegg

Skrevet

Min lokale skobutikk selger dem, men de er ikke med i noen kjede. Ellers har jeg ikke sett så mye etter dem så jeg aner ikke dessverre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen som kan informere meg om hvilke vinterdresser og vintersko som har kommet best ut i test? F.eks hos Foreldre&Barn...

Da tenker jeg prisvennlige OG gode i test :)

TAKK!

Så at Tv2 hjelper deg tester vinterdresser til barn i programmet til torsdag.

Skrevet
Supert! Da bir d innkjøp av to par her i huset! Får man kun kjøpt dem på nettet?

Coop OBS hadde dem på tilbud for et par uker siden. Det er vel ikke utenkelig at de har igjen litt ennå.

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Heidi_*
Skrevet

Friends dressen til Coop er best i test i Norge og Danmark i år!! Se tv 2 hjelper deg fra 2 okt. 2008!

Skrevet

Jeg har slike tester i bakhodet når jeg kjøper klær, men de tester jo ikke alle merkene heller, da, så best i test betyr ikke best synes jeg. Stoler mest på egen og andres erfaringer også, og litt ettet bruksbehovet. jeg kjøper ikke reima om man er sjeldent ute og ikke har barenhagebarn liksom.

Skrevet

Man må jo huske at det betyr MYE for barna hvor tung dressen er også da, og det vektlegges vel ikke så mye i denne testen?

For der taper vel mange av de billige dressene ganske mye.

(Som Europris sin, som var best i test ifjor. )

Skrevet

Jeg har kjøpt Friends dressen til Coop - før den ble testet. Den virker god og varm, myk og lett å bevege seg i (dessuten kostet den bare 349,-).

• 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...