Smørblomsten Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 Noen som kan informere meg om hvilke vinterdresser og vintersko som har kommet best ut i test? F.eks hos Foreldre&Barn... Da tenker jeg prisvennlige OG gode i test TAKK!
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2008 #3 Skrevet 20. september 2008 Tror ikke at det har blitt testet i F&B ennå... det ligger ikke noe på nettsidene deres såvidt jeg kan se. Disse testene varierer sånn fra år til år synes jeg, og jeg har brent meg på å følge disse testene før - Friends vinterstøvler fra Coop vant jo et år, men året etter var de drit dårlige.
Gjest ¤bella¤ Skrevet 20. september 2008 #4 Skrevet 20. september 2008 Trore skal teste dette på tv2 hjelper deg neste uke.
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2008 #5 Skrevet 20. september 2008 Det kommer på tv2 hjelper deg 2. oktober.
Smørblomsten Skrevet 20. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. september 2008 Det kommer på tv2 hjelper deg 2. oktober. Da må jeg huske å se det!
iss Skrevet 20. september 2008 #7 Skrevet 20. september 2008 Irriterer meg over at tester av sesongvarer stort sett kommer litt for sent! Skulle vært i nummeret før, iallefall når deg gjelder foreldre og barn !
Smørblomsten Skrevet 20. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 20. september 2008 Irriterer meg over at tester av sesongvarer stort sett kommer litt for sent! Skulle vært i nummeret før, iallefall når deg gjelder foreldre og barn ! HELT enig!
CeeCee Skrevet 21. september 2008 #9 Skrevet 21. september 2008 Dersom barnet er barnehagebarn er Reima Tech(?) det beste alternativet. Da har du regntøy og dress i ett. Barna kan ha ull underst, så fleecegenser- og bukse, og holder seg varme i timesvis, selv om det regner. De er enkle for barna å ta på selv, siden glidelåsene går helt ned i foten. Regntøy er kaldt og stivt og hemmer fri bevegelse. Reima Tech er både barn og barnehageansatts beste valg
Gjest ¤bella¤ Skrevet 21. september 2008 #10 Skrevet 21. september 2008 Reima Tech er både barn og barnehageansatts beste valg Har du noen link til denne testen?
Gjest Faerie Skrevet 21. september 2008 #11 Skrevet 21. september 2008 Mens i min barnehage så sier de at stort sett det meste som er på markedet i dag er så bra at det spiller ingen rolle om man velger det ene eller det andre. Jeg har vært like fornøyd med parkdressen jeg kjøpte på salg på HM som HH-dressen vi arvet.
CeeCee Skrevet 21. september 2008 #12 Skrevet 21. september 2008 har ikke noe test.... Snakker av erfaring....
Gjest Gjest_La Traviata_* Skrevet 21. september 2008 #13 Skrevet 21. september 2008 Litt sysning fra meg (sorry hvis det sporer av tråden) Jeg leser tester fra år til år, men de merkene jeg selv sverger til er: - Reimatech vinterdress med ull eller fleece under (Janus ullfrotté eller hjemmestrikket) - Ecco eller Ponny vinterstøvler - Slushers til vått og kaldt vær - masse ullbodyer, ullstilongser og ullsokker fra Janus eller Joha - votter fra Reima eller Hestra - finlandshetter og luer fra Reima eller Hufa
Gjest Faerie Skrevet 21. september 2008 #14 Skrevet 21. september 2008 Jeg anbefaler Dock Boots. Disse erstatter cherrox på vinteren og støvler på sommeren. Mine unger vil ikke gå i annet, i fjor tror jeg ikke de brukte vinterskoene heller. Slitesterke er de også, vårt eldste par har vært brukt sommer som vinter i 2 år og nå har vi slitt gjennom gummien på hælen.
CeeCee Skrevet 21. september 2008 #15 Skrevet 21. september 2008 (endret) Dock boots høres fantastiske ut! Synd de bare går til str. 34..... Endret 21. september 2008 av CeeCee
Gjest Faerie Skrevet 21. september 2008 #16 Skrevet 21. september 2008 Voksenstørrelsene fortsetter fra str 35 Både jeg og mannen har, og skal ALDRI MER ha vanlige gummistøvler.
Fibonacci Skrevet 21. september 2008 #17 Skrevet 21. september 2008 Har også hørt mye bra om Dock Boots, men at de ikke er helt vanntette i skaftet? Stemmer det?
Gjest Faerie Skrevet 21. september 2008 #18 Skrevet 21. september 2008 Det må jeg innrømme jeg er litt usikker på. Men jeg har selv vadet uti vannet før jeg hopper opp i båten, for eksempel, og har ikke blitt våt på beina. Uansett, om man BLIR våt på beina så fungerer støvlene slik at man ikke blir kald, jeg kan huske at ungene har vært våte på beina, men ikke at de har vært kalde.
CeeCee Skrevet 21. september 2008 #20 Skrevet 21. september 2008 Voksenstørrelsene fortsetter fra str 35 Både jeg og mannen har, og skal ALDRI MER ha vanlige gummistøvler. Supert! Da bir d innkjøp av to par her i huset! Får man kun kjøpt dem på nettet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå